Onkos kukaan käynyt ihmettelemässä? Miltä näytti? Kyselen kun en itse pääse tillittelemään, kiinnostaisi vain tietää kun ei oikein noita Hesareita ja muitakaan tule luettua. Ja rivimiehen mielipidehän se parempi aina on. Ja jos jollekin sattui jäämään silmään/käteen tuo Opus 45(kö se on?), niin pientä raposttia että miltä näytti ja paljonko kustansi?
Mikä Opus45? Mä kävin näyttelyssä ja ostin sen kirjan. Se Kaupunki-kirja makso 30 euroo ja on hintansa väärti. Kuvat upeita. Pieniä teräviä sävykkäitä kuvia isoissa raameissa. Sanoinhan jo, että upeita? Toki sekaan mahtui pari sellaistakin että jonkun esittämänä täällä saisi haukkuja mutta... Elikkäs jos pitää Sammallahden kuvista, ei tämä näyttely petä.
Minä kävin myös ja ostin kirjan kotiin tuliaisiksi. Sammallahden kuvat ovat koskettavia ja usein aika humoristisiakin. Aluksi kuvat tuntuivat tosi pieniltä, mutta sitten tulikin erilainen fiilis kun piti mennä todella kuvan lähelle katsomaan.
Näyttelyn yhteydessä julkaistaan kirja Staden - Kaupunki (Opus 45) http://www.hippolyte.fi/sammallahti_tiedote.htm
Tänään tai vkl. ajattelin käydä. Miten on, sopiiko näyttely myös lapsille? Ajattelin sivistää tyttäriäni näyttelyllä ja samalla voisi ostaa vaikka sen kirjan.
Sopii tottakai. Kuvat on tietysti normaalilla katselukorkeudella, mutta jos Heli ylettyi niitä katsomaan, kyllä lapsikin ylettää . Hieno näyttely ja Sammallahden kuvissa on sellaista fiilistä ja huumoria, että hiukan harmittaa, kun en ostanut kirjaa.
Kiitos infosta, siis menemme tyttöjen kanssa vkl. katsomaan näyttelyn. Itse pidän Sammallahden kuvista.
Hahaa, kiitos ja kumarrus. Ei tuo nyt enää harmitakaan, sain tässä juuri informaatiota että on tässä lähiaikoina tulossa käymään täällä Jyskylässäkin tuo näyttely, ja painotuotteitakin jää meille, joten kaikki kunnossa. Mutta eikös täällä ole sen vertaa perehdytty Suomalaisen Valokuvan Historiaan että Opus-sarja ei ole tuttu kaikille? Luulin tämän olevan peruskauraa. No ei kai sillä kyllä niin kovin suurta merkitystä olekaan.
Argh! En mä ny NIIN pieni ole. Seuraavan kerran ku treffataan niin saat ne mustikkakeitot päälles etkä juotavaks ;-/