Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ovella

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana TuhtiPeura, 5 Kesäkuu 2006.

Aiheen ensimmäinen versio... Edit uusiks...

1. Siisti!

Myy seiskalle. "Lordi ilman housuja!!"

2. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Täytyy myöntää, että perkeleen tyylikäs!

3. saa varmaan olla suhteellisen tarkkana kun moisia kuvia toteuttaa.. vai? :)

4. jamox

jamox

75
    0
    0
    Monitasoinen kuva. Näyttää vähän alttaritaululta jossa roikkuisi se kaveri, joka kärsi Pontius Pilatuksen aikana.
    Toisaalta tulee mieleen, että oven takana Lordi kutsuu tosi uskovaisia pelastukseen.
    Keskisommittelu ja mustavalkoisuus tuo kuvaan "hengellistä voimaa".

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    "Sallikaa uusavuttomien tulla tyköni"... ovia ei kannata yrittää työntää auki saranoiden puolelta. Voisi koputtaa, niin kenties ovi avattaisiin.

Jos oven takana olisi Lordi, ovi varmaan avattaisiin pyrotekniikalla (kuten eräs katto avattiin jokin aika sitten).

6. Forumilla, jonka käyttäjistä enemmistö on nuoria miehiä, miehen takapuolen
    näyttäminen vaatisi monenkertaista harkintaa sen herättämien mielikuvien suhteen.
    Siinä mielessä kuvan oletettu 'sanoma' saattaa kompastua jo tähän.
    (Minun mielestäni kompastuukin, ja tietynlainen, sanoisinko 'ämmämäinen' asenne,
    jota jo on kutsuttu uusavuttomuudeksi, tehostaa vaikutelmaa.)
    Kuvan tekniset ominaisuudet ovat kuitenkin ihan kohdallaan.

7. Tuollainen lause osoittaa kirjoittajan sortuvan tekopyhään moralisointiin, homofobiaan
    -tai mikä pahinta, forumin muiden jäsenten arvostelukyvyn aliarvioimiseen!!

On se kumma miten "miehen takapuolen näyttäminen" tällaisessa kontekstissa saa "nuorten miesten enemmistön" mielikuvat heräämään... Tai mitäs jos se olikin tarkoitus!?
    -Eri tavalla vain kuin argos sen ajatteli :)

8. No, ei siinä sen kummempaa tarkkana oloa tarvitse. Keskellä Helsinkiäkin tuo onnistuu kun toteuttaa sen keskellä yötä :)

9. Heh...

10. kb

kb

2 235
    0
    0
    Toisaalta täällä on assosioitu kuva kevätjäistä naisen sukupuolielimiin ja mikrofoni penikseksi, ja vaikka nämä nyt eivät kenties edusta enemmistön mielipidettä, niin Freud varmaan olisi pitänyt tätä foorumia mielenkiintoisena.

Tuohon mikrofoni=penis-assosiaatioon olen törmännyt useamminkin omia konserttikuvia esitellessäni, ja on kyllä useammin tullut mieleen, että pitää jatkossa erityisesti naisartistien kohdalla ruveta vähän katsomaan että kuinka helppoa moisen assosiaation muodostuminen on mikrofonin ja suun asentojen tuloksena, sillä epäilen, että artistit eivät itse moisista assosiaatioista eritysesti tykkää. Otan muutenkin sarjoinan kuvia kun kuvaan laulajaa (tulee välillä ihan käsittämättömiä ilmeitä), joten joskus on varmasti varaa valita se kuva jossa mikrofoni tulee olemaan oman arvioni mukaan katsojan silmissä "vain mikrofoni".

11. Edellä mainittu Professori Freud on myös lausunut tähänkin sopivan lauseen:
    "Joskus sikari on vain sikari"

Mutta jokaisellahan on oma mielikuvituksensa ja hyvä niin!

12. Olen yhä sitä mieltä, että takapuolellisen henkilön jo mainittu uusavuttomuudesta kielivä asenne noinkin dramaattisissa kehyksissä ei pane ainakaan minun ajatuksia liikkeelle.
    Mutta taisi tulla valittua väärät sanat, jos niistä saa sellaisen käsityksen, että olisin tekopyhä, homofobinen ja, että vähättelisin forumin jäsenten arvostelykykyä (siitä erikseen anteeksipyyntö).