Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Rahaa tulee ku tukin ajossa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana MA-K, 25 Syyskuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. MA-K

MA-K

182
    0
    0
    Ensimmäisestä kuvasta sain 1600 euroa, toisesta tulikin jo 4250, kolmas pomppasi jo 12500 euroon! Neljännestä kuvasta sainkin jo pyöreät 20000 euroa! Helppoa rahaa ja valokuvaus on niinqu kivaa!

2. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Minä tienasin tarkalleen saman verran kun kopioin nää tästä ja myin eteepäin.

3. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16
    Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Tästäkö ketjusta viikonlopun virallinen vittuiluketju vai selkääntaputajien meeting?
    Nämä voisi toimia palomeren puolella paremmin...

4. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Tuskin sentään. Ilmastointiketjun mukaan aika liuta on saamassa fudut täältä. Ei jää jäljelle ketään kummastakaan joukkueeesta.

5. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Osa saa napin otsaan ja osa mitallin - ihan niiku oikeessakin elämässä.
    Onneksi viatomia sivustakatsojia ei olekkaan.

6. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Sellasta se on. Ja elämäkin on.

7. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Mutta meilä olisi aikaa klo 23:00 asti - onko toivomuksia viimeiseksi lounaaksi?

8. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Tarjoilija!! Tuokaa minulle yksi annos saunaa ja juomaksi olutta. Kiitos.

9. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Näissä on kyl mun mielestä tarkennus ja terävöitys onnistunut vähän liian hyvin. Ehkä Oikealla Kuvaustyylillä ja Käsittelyllä sais laitettua nollan hintojen perään?

Ja sivuhuomautuksena: oon aistivinani vahvaa sarkasmia aloituspostauksessa. Ekan postaus pariin päivään joka on saanut mut naurahtamaan.

10. saltikov

saltikov Member

529
    0
    16

Tarjoillaanko tässä pelastusköyttä niille joidenka laiva on uppoamassa.
    Vasemmalle se jotka vittulivat ja oikealle sarkasmia viljelleet... varatkaa paikanne ajoissa sillä niitä ei riitä kaikille.

11. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

viimeinen kuva on hieno!

12. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Helppohan sun on siinä! Sukellusvene.....

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

En suostu. Ei käy. Mä kävelen tätä viivaa ja sillä siisti.

Oih, kuvien eurot on kerrankin oikeessa hintaluokassa!

14. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Sarkasmia tai ei, lähinnä vituttaa tälläinen turhanpäiväinen ulina. Jos teitä potuttaa Herra Sirenin kommentit hänen kuviensa suhteen, lienee joku yksityisviesti kyseiselle käyttäjälle palvelee paremmin asiaa kuin tälläisen threadin postaus kuvapalstalle.

Threadin postaaja voisi kysyä itseltään, että mikä hänet tällä hetkellä erottaa Sirenistä. Ainakaan en ole Sirenin näin lapsellisella tavalla vastanneen jonkun mielipiteeseen, vaikka häneltäkin toki lapsuksia ja ivallisia heittoja on tekstimuodossa irronnut - ovat sentään pysyneet aina viestiketjun sisällä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).

Mut ei siinä mitään, hyvä et pidätte foorumin tasoa yllä ja keskitytte oleelliseen! Kiitos tästä.

15. Vs: Rahaa tulee ku tukin ajossa

Täälä on omat syteemit ja moraali.
    Tämähän on pirun hauska?
    Ihan foorumin omistajakin kävi kehaisemassa:D
    Lähtökohtaisesti vittuilun kuuluisi vituttaa kohdettaan, eli voin luotettavalta lähteeltä kuultuna ilmoittaa, että ei kohdetta vituta.

Totta on se että ei kateelisille ihmisille pitäsi kertoa mitä jostain kuvasta on saanut, mutta kun aina noissa hinta keskusteluissa on että sain 30-50e.

Olen siis kertonut aikaisemmin että linkin kuva myytiin alveineen reilulla tonilla ja jos siitä tulee näppylöitä niin sori.
    jarisiren.1g.fi

Mutta tässä siis olaan toisaalla pyydellään jotain selityksiä kunkin käytöksellä ja puhutaan aikuisista, ei jumalauta jengi on sekasi.

Edit muistin, ilmoitin muuten aikoinaa päivän :) osiossa kun sain laskutus pyynön tuosta omakohtaisesta yhdenkuvan käyttöoikeuden myynti ennätyksestä.

Tuntuu Markoa kovasti häiritsevän tuo, pahoitelut siitä että suo vituttaa, mutta muo ei kylläkään.

16. _Petteri_

_Petteri_ Member

345
    0
    16

Mäkään en suostu eli en ala kenenkään kaa paitsi vaimon. Mä vaan kattelen puolensa valinneita ihmetystä tuntien ja viivallakävelijöiden kärsivällisyyttä arvostaen.  

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.