Vs: RafLaava No joskus se kyllä selviää mikä tuo on. EDIT: Se on pienessä pihalammessa lammen pintaa josta osa on jäässä. Heijastuksena koivun larvat.
Vs: RafLaava (raflarva) Aamuinen kuva samaisesta paikasta. Löydätkö tästä enkelin? Edellisessä tais olla piru.
Vs: RafLaava (raflarva) Juke on tainnut löytää sieniä kellarista, osa niinsä on jo mennyt mutaatioksi...
Vs: RafLaava (raflarva) Mä en käytä sienii, liimaa, hasaa, butaanii, tambaxii, sinolii, hattua ja keppiä, kondomia, kolinaa enkä muutakaaan mitä ei tämä yhteiskunta hyväksy sisäisesti käytettävän. Joten ei kannata enään ehdotella näitä sun kamoja muille.
Vs: RafLaava (raflarva) Tietääkseni sienien syönti on hyvinkin kannatettavaa. Suosittelen sinullekin.
Vs: RafLaava (raflarva) Joo on. En mä niistä sienistä puhukkaan. Toi kaima on useamminkin kyseenalaistanu mun järjissä olemista, niin sen vuoksi laitoin ton litanian. Ethän sä JWTNHM möksähtänny? Ethän sä ny vaan mökötä...lupaa ettet mökötä. Mä laitan lohdutukseksi yhden jäätyneen sienimiehen kuvan tähän vielä. Se on tänään väsätty.
Vs: RafLaava (raflarva) Vitut mä mitään mökötä, mähän saan rahaa siitä että olen iloinen eläkeläinen ...
Vs: RafLaava (raflarva) Darth Maul - ja sieniä oon syöny viime viikolla. Höyryt pitäis olla jo enimmäkseen haihtunut. Ekaa kuvaa mietin pitkään että mikä mahtaa olla....
Vs: RafLaava (raflarva) No voi siinä kuvassa on mystiikkaa joka luo sitä tunnelmaa. Mä en taida koko kuvankäsittelyn ja työstämisen kulkua viitsiä paljastaa kun sitten se mystiikka katoaa.