Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Räyskälän kentällä ( 7 kuvaa)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana vn, 29 Huhtikuu 2006.

1. vn

vn

1 464
    0
    0
    Moi

Kävin 22.4. kuvailemassa Lopen Räyskälän kentällä hiukan toimintaa. Muutamia valikoituja paloja tässä.

Laskuvarjoilua:

Kenttää:

Lennuklubin ES-CAC teki visiitin:

Vesku

2. Anonymous

Anonymous Guest

Kakkonen on ykkönen. Vauhdin tuntua ja tekemisen meininkiä ja epäterävyys sopii kuvaan.

3. Höpö höpö. Viiminen on julistekamaa.

4. Anonymous

Anonymous Guest

En ostais.

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Viimeisessä hämää tuon alemman pilven leikkaantuminen, kumpa jotenkin olisi saanut sen alle ilmaa, niin kuvakin olisi ilmavampi. Karkin määräkin on aika suuri, erityisesti tuo cyan on vahvaa.. Olisi konetyypin profiilin puolesta ollut messevä mustavalkoisena ja taivaskin olisi päässyt ehkä paremmin oikeuksiinsa.

Pidin kallistetusta kiitotiestä, vaikka en päässyt kallistuksesta itseni kanssa yksimielisyyteen, että häiritseekö se vai ei liikaa??

Myös tuo liikkuva hyppääjä no 2 on minustakin onnistunut, ensimmäinen jotenkin valju ja vajaa, rajaus ei vaan miellytä kait..

Nuo muut lentokoneet minun makuuni aivan liian ahtaita

6. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Eka on hauskan humoristinen, mutta mä taas pidän tosta vikasta eniten ja eritoten sen väreistä. Siinä on mukavan avara tuntu. Matkalla kauas pois....

Edit: Unohtu sanoa että sommittelu iskee kanssa.

7. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Eka ja vika eniten mun makuun.

8. No onhan tuo valjua ja vakaata, jos hypyn aika juo kaljaa.

9. jus_si

jus_si Active Member

3 150
    0
    36
    Tämä on kyllä pätevää settiä! Tuo oluttölkki on hieno silaus tuohon ykköseen.
    Kallistettu kiitotie ja viimeinen nousee minun silmääni parhaaksi..

10. vn

vn

1 464
    0
    0
    Kiitoksia kommenteista.

JPu, hiukan väljempiä konerajauksia:
    http://www.vesanopanen.net/rayskala/2006/20060422-AN2/photos/photo22.jpg
    http://www.vesanopanen.net/rayskala/2006/20060422/photos/photo12.jpg
    http://www.vesanopanen.net/rayskala/2006/20060422/photos/photo9.jpg
    http://www.vesanopanen.net/rayskala/2006/20060422/photos/photo19.jpg

Oluttölkistä ottivat kuvia vapaassa pudotuksessa myös, oli aika kivan näköistä jälkeä ne. Mutta tuosta mallattiin vielä laskukuvat, joista tuo oli yksi. Mutta jäihän tuo kuva aika staattiseksi ilman oluttölkkiä (tai jos sitä ei havaitse).

Vesku

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Tunnustan se hukkui miehen haalariin :) Ilmettä katselin, enkä tölkkiä havainnut.

Silti, idea ei toimi, jos pienen objektin upottaa vastaavan väriseen taustaan tai sen lähelle.
    Eli tölkki olisi kenties pitänyt laittaa tuon sinipukuisen tai vaikka jonkin keltaisissa hyppäävän käteen ja kylmästi antaa sille tölkille photarissa vielä lisävaloa ympäristöön nähden.. tms.

Toinen keino olisi tehdä kuvasarja, jossa ollaan taivaalla koneessa, odotetaan hyppylupaa ja tölkit on kaikilla esillä + vapaapudotuksen kuvia + varjoauki omakuvaa kun juo tölkistä (leikisti, koska juomisella ilmassa ja kiinni jäämisellä menettää lupakirjan) + tuo laskukuva + lopuksi läheltä kasvot ja tölkki tyytyväisellä hymyllä ;)

ps. nuo väljemmät on selvästi enemmän mun makuun :)

12. Viiminen julistekamaa kuten F jo sanoikin...Älyttömän hyvä .

13. herby

herby

142
    1
    0
    3kuva: onko horisontti kenties vinossa? Vähän vaikuttais sille.
    Vikassa kuvassa ei oikeen osaa sanoa että tuleeko vai meneeko kone? Vika on kyllä julkkakamaa, jos sitä ei oltu viellä sanottu. =) Hauska kuva tuo eka. Tölkin hukkuminen vaan on harmi. Itse en sitä olis ees huomannu ellei siitä olisi joku maininnu.

14. vn

vn

1 464
    0
    0
    Totta. Yritinkin rajata kuvaa pienemmäksi mutta sain toisaalta kommenttia että rajaamalla katoaa kuvasta fiilistä vaikka tölkki tuleekin enemmän näytille.
    Pitääpä kysyä jos joku sopivassa haalarissa hyppäävä jotain vastaavaa haluaisi tehdä. Haalareita hyppääjillä tuntuu olevan pääsääntöisesti yhdet (oppilashaalarit on keltaiset) joten se hiukan rajaa tuota joukkoa jotka voisivat tempun tehdä. Samoin hyppääjä pitää saada laskeutumaan loppuliidossa maata hipoen kohti. Tuossa tuo sinihaalarinen on kyllä pätevä, parhaat laskukuvat olen saanut hänestä. Pitääkin keskustella hänen kanssaan asiasta. :)
    Heh, viimeisimmässä kuvassa tölkki voisi olla jo ehtaa kamaa jos ei olisi enää taivaalle menossa. :)
    Joo, tyhjä tuo tölkki oli. Täyttä tölkkiä olisi aika hankala pitää mukana menossa, tuossakin oli kuminauhaviritys ja siitä huolimatta se meinasi lähteä käsistä.

Vesku