Vs: Olemisen sietämätön keveys Jesalonen on vihdoinkin saanut myytyä kaikki kameransa, ihan kaikki. Mies on uupunut, mutta olo on kevyt. Mutta kohta rumba alkaa taas alusta, ihan alusta... Mablo on jälleen kerran tehnyt hyvät kaupat yhdestä Jesalosen filmikameroista. Mukavia kuvia erittäin mukavista miehistä!
Vs: Olemisen sietämätön keveys Mmmm.... jäljillä ollaan, mutta kertomus sisältää sen verran epätarkkuuksia että Julkisen Sanan Neuvosto huutaa oikaisua: en ole (ihan vielä) myynyt kaikkia kameroita, yksi on vielä jäljellä jottei tarvitse ihan ilmakameramieheksi ryhtyä. Siihen ei tosin ole objektiivia. Kaappeja penkoessani huomasin että täällähän on kokonaista viisi filmikameraa, joista yksikään ei tosin toimi kunnolla. Niinpä heitin kaikki ilmaan, yhtään en ottanut kiinni. Minun ja Mablon välisissä kauppasuhteissa olen ollut viimeksi ns. saamapuolella. Ja itse kuvista, ettei ihan spämmiksi mene, Mablon kuva on oikein hyvä, omasta ei niin väliä juu. Koska tuosta kuvasta puuttuivat kokonaan EXIF-tiedot, julkaistaan toki nekin:
Vs: Olemisen sietämätön keveys Taitavasti kuvattu, myös nimetty: Mablohan on ihan Forman, je on muuten vaan sietämättömän komea ...