Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Raamatunsäkeitä ja keskustelua uskonnosta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 19 Syyskuu 2005.

1. sf

sf

785
    0
    0
    Niin sitten ei voi kun syyttää itseään jos ei oo tarpeeksi rahaa lompsassa...

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Kyllä, olen tytyväien palkkaani.... Vielä ;)

3. Tästä tehtiin ihan tutkimuskin joitain vuosia sitten. Tutkimus paljasti, että suurituloiset ovat tyytyväisempiä tuloihinsa kuin pienituloiset. Tämä on tietenkin tavattoman yllättävää.

Minä olen kyllä tyytyväinen nykyiseen tulotasooni. Pystyn sillä elämään sellaista elämää kuin haluankin ja rahaa jää vielä turhanpäiväiseenkin. En toki kieltäytyisi palkankorotuksesta, mutta ilmankin on hyvä. Silloin tulot ovat minusta liian pienet, kun ruokakaupassa joutuu laskemaan, riittääkö rahat. Älyttömän rikkaana elämä on luultavasti tavattoman tylsää. Kun vaikkapa teleputkea on himoinnut vuosikaudet ja sitten lopulta päättää siihen investoida sen tolkuttoman rahasumman, siitä on jotain iloakin. Jos käy vaan kaupasta ostamassa kaikki erilaiset teleputket ja heittelee sitten turhat pois, niin eihän se miltään tunnu.

4. Hei, täällähän oli jo se paljon kaivattu Catfight;) ja mä missasin koko homman, älkäähän vielä lopettako, Arvon Naiset:)

5. täällä on vasta teroiteltu kynsiä, vielä ei pöllyä karvat, ainakaan mun mielestä ;)

6. Six ma sanoinki et älkää vielä vaipuko hiljaisuutteen.

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vaihdetaan mielenkiintoisempaan aiheeseen kuin surkea tasa-arvokysymys. Tuota jauhetaan jo lehtien palstoilla ihan tarpeeksi ja toisekseen, minusta on yks lysti mitä muut tasa-arvosta ja sen puutteesta ajattelee. Eikä mua oikeastaan kiinnostaa valistaa teitäkään mun ajatuksilla ;-).

8. Pitäs kyllä vaimo saada johonki kovapalkkaseen duuniin et mä voisin jäädä koti-isäksi

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mä en haluais jäädä kotiin, mä haluaisin tehdä mitä haluan.

10. Heli heittää ekan uutena keskusteluna...Kyllä se siitä muovauttuu ja lähtee kulkemaan..

11. Jos mä saisin päättää ni muutettais koko perhe thaimaaseen, pienelle hiekkarannalle. Opettaisin lapsia kotona ja välillä tekesin sukellushommia. Siellä vedettäis lonkkaa lämpösessä, ja elettäis osingoilla.

Hmm... Mistä osingot? Mistä hermot lasten opettamiseen, ja löhöämiseen? mistä koulutus ammattiin? Millä rahalla edes lomalle kyseiseen maahan?

12. Joo noin mäki tekisin paitsi et jäisin ite tänne ;D

13. Et kai nieppi vihaa perhettäsi?

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    jos mä voisin tehdä mitä haluan mä lähtisin kiertää Suomea ja kuvaisin maisemia. Sen jälkeen mä lähtisin Italiaan Toscanaan ja kuvaisin ne viinilehdot ja siirtyisin Ranskan länsirannikolle odottamaan syysmyrskyjä. Karu maisema ja vaahtoava meri, ne pitäisi mun sielun lämpimänä. Voih...

15. Jos MÄ TAAS saisin päättää lähtisin Thaimaahan yksin ilman vaimoa..Miksi mennä kirjastoon oman kirjan kanssa.....mut kun en saa päättää niin Mosassa pysytään sen kun sanelee omatunto neitseellisen vaalea ja puhdas.

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Jaa sitä ollaan semmoisia miehiä. Kirjastostakin lainataan kirjoja, joten Thaimaassa sitten...

17. Siks kun oma kirja on niin pirun mielenkiintoinen. Vaikka kuinka tavaa ja lukee ni loppuratkaisua ei saa koskaan selville.

18. ...huomaa hyvin nopeasti että elättää paikallista naista ja on saanut hänestä kotiapulaisen ja rakastajattaren...

jaskalle pointsit :)

19. mut kun en saa päättää niin Mosassa pysytään sen kun sanelee omatunto neitseellisen vaalea ja puhdas.