Tota tosta Spegestä ..en oo kyllä mitään hirveen mairittelevaa siitä kaverista kuullut . Enkä muuten tiedä yhtään minkälaiseksi nuijaksi olen tehnyt itteni. Eikö spege oo joku peräkammarin poika eikä suinkaan ekapalkinto..päinvastoinkuin minä.
Tuosta nimen käytöstä saat muuten plussaa. Jihuu, ei enää huh! Äh, mul on naisellisesti tosi huono päivä ja mä olen ihan vakavissani pahantuulisena kirjottanu jokaikisen lauseen mitä tästä ketjusta on luettavissa. Mä olen tänään erittäin huumorintajuton. Hyvä kun ei oo näppis palasina, kun oon tätä hakannu...
näillä "sivulauseina heitellyillä herjoillakin" tulee joskus se raja vastaan, että muuttuvat vittuiluksi. ja itsensä toistaminenkin alkaa pitemmän päälle olemaan aika borea. ei siis osoitettuna kellekään suoraan, vaan ihan yleisesti, kun ne vitsitkin vanhenee aina joskus.
Käyppä kävelyllä syysilmassa korvasläbärit päällä niin palataan illalla asiaan kun tuun koulusta. Sillävälin on varmaan taas tullut postauksia eli piiiiiiitkä iltapuhde edessä.
Olen samoilla linjoilla. Jotkut kuitenkin kovasti uskoo, saa voimaa ja turvaa, hyvä sekin. Eikä näistä uskonasioista kannata oikein kiistellä, kukin uskoo tai on uskomatta. Hurskastelua ja jeesustelua en kuitenkaan voi sietää. Saa veren kiehumaan.
Asiasta kolmanteen, tämä aamu oli upea! Mahtavan harmaa ja hienosti sumuakin. Oi että mä olisin mieluiten jääny ulkoilemaan kultamussukkaLinuni kanssa, mutta ei ku töihin :-/. Saako muut kicksejä harmaasta ilmasta ja/tai myrsyävästä merestä?
Ei harmaus kolahda, mutta myrskyt on yksi elämän suola, etenkin merellä. On meinaan mahtava tunne purjehtia yksin kunnon syysmyräkässä, vene poikittain, kaatosateessa. Sormet on kohmeessa, ja huudat Jumalalle perkelettä. Siinä on fiilistä.
No nyt tuli kunnon tunnelmaa.. Aava meri nokanedessä ja kunnon myrsky päällä... naama kastuu tyrskyistä ja tuulee niinpaljo että ei meinaa saada silmiä auki pidettyä... huoh... taitaa olla enskesänä edessä kesäauton vaihto veneeseen... Toisaalta sen myrskyn voi kokoea sisämaassakin tai vaikka kotipihalla mutta kyllä se meri siihen antaa oman lisänsä... Joskus miettiny lammasfarmarin "uraa" ulkosaaristossa ja sen myrskyissä mutta voihan olla että kun siellä olis "pakko" olla kokoajan ni ei oliskaan enää niin fiilistelyä... -B- ps. Meni pikkasen offtopikiksi mutta mainittin lampaan ja lampaasta päästään seimeen ja seimestä... no joo....