Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Raamatunsäkeitä ja keskustelua uskonnosta

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Gaylord Focker, 19 Syyskuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    saahan sitä sanoa. No joo, sorry. Ehkä sä olet kuitenkin kiltti aviomies. Kova vaan aukoo päätä ;-)

2. Tulihan se sieltä.....

3. Eikäku GF on komentoketjussa heti viidentenä kolmen naisen ja yhden koiranjälkeen ;-)

4. GF on kun koiranpentu, suloinen ja lutunen.

5. ;D

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Mulla on asiat sitten paremmin, mä oon jo neljäntenä, vaikka ei mulla sitten olekkkaan mitä käskyttää ;D

7. Korjaus kuudentena

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Siis kiltti.

Mä olen sentään eka.

9. .........unenomainen puudeli blurria taustalla

10. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Puudeli?

11. Eiks ne oo kiltteyden perikuvia

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei himputti. Ei susta varmaan puudelia sais tekemälläkään. Minusta vaikuttais enemmänki dobermannilta. toisaalta ne ei oo humoristia koiria, joten sittenkin dalmatialainen ilman pilkkuja.

13. Mä oon varma että kun me nähdään ja sä näät mut livena yhdyt isännän koiranpentuosastoon ja painat käsilläs omat posket silleen ryttyyn ja sanot pikkupikkupikkupikkupikku puuuuuuuuuuudeli.

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ei. Ei 185 senttinen heppu voi olla puudeli. Ei ollenkaan. Ja sä et ole tarpeeksi lihaksikas ollaksesi dobberi. No lisätään vielä että kun sä näät mut niin sä jäät sanattomaks.

15. ei puudelit oo kiltteyden perikuvia. ne on diivoja. jos kilttiä koiraa pitää etsiä, niin se on varmaan joku sekarotuinen, hassunnäköinen hauva :)

heli on über h0t jos sanattomaksi jää? ;)

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Ainiinkuin esim. [​IMG]

17. Anonymous

Anonymous Guest

Miksi kaikki keskustelut aina eskaloituu koiriin?

18. Isäntä on koiraihmisiä.=)

19. No just se, ja isolla K:lla!
    En mä koiria vihaa, ne on kivoja. Mutta koirakuville en niin ihan hirveästi lämpene. Eikä tähän tarvii kenekään replytä ettei hirveesti lämpene lapsikuvista.

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    no ei sentäs sen takia, että hot oisin ;-D!