Mulla on asiat sitten paremmin, mä oon jo neljäntenä, vaikka ei mulla sitten olekkkaan mitä käskyttää ;D
Ei himputti. Ei susta varmaan puudelia sais tekemälläkään. Minusta vaikuttais enemmänki dobermannilta. toisaalta ne ei oo humoristia koiria, joten sittenkin dalmatialainen ilman pilkkuja.
Mä oon varma että kun me nähdään ja sä näät mut livena yhdyt isännän koiranpentuosastoon ja painat käsilläs omat posket silleen ryttyyn ja sanot pikkupikkupikkupikkupikku puuuuuuuuuuudeli.
Ei. Ei 185 senttinen heppu voi olla puudeli. Ei ollenkaan. Ja sä et ole tarpeeksi lihaksikas ollaksesi dobberi. No lisätään vielä että kun sä näät mut niin sä jäät sanattomaks.
ei puudelit oo kiltteyden perikuvia. ne on diivoja. jos kilttiä koiraa pitää etsiä, niin se on varmaan joku sekarotuinen, hassunnäköinen hauva heli on über h0t jos sanattomaksi jää?
No just se, ja isolla K:lla! En mä koiria vihaa, ne on kivoja. Mutta koirakuville en niin ihan hirveästi lämpene. Eikä tähän tarvii kenekään replytä ettei hirveesti lämpene lapsikuvista.