Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Raakkujia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana ekohippi, 8 Lokakuu 2005.

Kaivellessani tuota 'eläin'-teeman kuvaa löysin muutaman muunkin nettikokoon editoidun variskuvan. Ainakin osa (elleivät kaikki) on ollut esillä muilla foorumeilla. Raakakuvina näitä on enemmänkin, onhan varis mielestäni yksi eläinmaailman sympaattisimmista olennoista - varsinainen jokapaikan älykäs selviytyjä.

Toivottavasti tämä junanodottaja ei ole jo turhan kulunut kuva:

Törmäsin tuossa keskikesällä, variksenpoikien kypsymisaikaan, pariin lentokykyiseen, mutta vielä emossaan roikkuvaan variksenpoikaan. Äiti katseli puunlatvasta, mutta totesi meikäläisen harmittomaksi, koska ei käskenyt kakaroitaan livistämään:

Penskat pitivät uskomatonta möykkää komennellessaan emoaan:

Se tuolla 'eläin'-teemassa oleva märkä varis syntyi näin (harmittaa etten päässyt noiden heinien ohi, mutta toisaalta taisi olla ihan hyvä, että varis sai kylpeä kirppujaan pois ilman innokkaan kuvaajan keskeytystä):

Niin, ja tuo minun avatarini on isompana tällainen:

Pekka H

1. eipä nämä minulle juuri muuta anna kuin yökytyksen tunteita. ei siksi että olisivat hunoja kuvia vaan, koska jostain syystä varis tuntuu niin saastaiselta linnulta. perusjeeskuvia.

2. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Ton viimeisen variskuvan muistan! Tais olla vknetissä ekalla sivulla silloin kun se uppos. Muutoin samat ajatukset kuin gerberalla. Varsinkin tuo viimeinen on just sellainen "yökötyskuva".

3. Tjaah, yökötystä? ;) eipä roskakuskeistakaan työvaatteissaan saa oikein glamour-kuvia aikaiseksi.

4. Olen muistavinani ekan ja vikan vk-netistä. Keskimmäisistä ja varsinkin eläin-treadissa olevista tykkään enemmän. Että variksestakin saa hyviä kuvia siis...

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Ihan ok kuvia vareksesta... pikkasen häirö ettei se viimeinen skarppius ola kuvissa mukana. Muuten.... hyvin olet vanginnut variksen olemusta. Hieno lintu.