Tähän ketjuun voi MUUTKIN lisätä omia aneluitaan, mateluitaan ja pahoitteluitaan. Minä pyydän anteeksi. Kaikilta loukkaamiltani Herran luomilta olennoilta pyydän tätä. sori - Eero
Vs: ANTEEKSI Anteeksi että mua vähän naurattaa tää ketju. Oot sä Est aika sälli Ja voisit joskus liikahtaa tänne Turun suuntaan niin mennään parille oluelle!
Vs: ANTEEKSI Pyydän anteeksi sitä, että synnyin tähän maailmaan, ihmisten kiusaksi. Älkää antako, Minun, pienen hiirulaisen vaivata olemassaolollani. Minä olen syntinen, kurja, pieni hiiri, joka ei oikein sovellu tähän suurisieluisten ihmisten olemassaolon, eksistentialismin maailmaan... Minä olen vain minä, ja vielä vähemmän... Platkuvaloa käytän, kun aina tuntuu, että ei liian jyrkkää eikä jyrkästi, joku kainosieluhan voi loukkaanttua- syvästi - vaikka silloinhan yliarvioin itseäni, tai siis sitä, mitä minä en ole, enhän ole mitään. Olen maan matonen, kuljen nöyränä ja kuuliaisena, lakeja, asetuksia ja kuvauksen sääntöjä noudattaen, läpi pimeän, halki erämaan, kohti suurta ahaa- elämystä. Ei, tiedän sisimmässäni, etten minä sitä kohtaa, eikä se minua, Kysyn vain, m MIKSI EI? T Jukka
Vs: ANTEEKSI Kuinkas ollakaan... Just puhuin (tänään) omalle skidille ja muillekin täällä Hellsingissä, kuinka vois käydä lähiaikoina Turussa (Tampereelle ollaan menossa katsomaan sitä neulaa). Perusteluiksi - Turunreissulle- sanoin että pitäis nähdä tämä:
Vs: ANTEEKSI Mäpä kehuskelen, että mun melkein sukulaiseni on palvellut kyseisellä aluksella. Enkä takuuvarmasti pyydä anteeksi. Edes varuiks.
Vs: ANTEEKSI Hyvä idea. Ameriikassa on syksyisin kiitospäivä. Suomalaisessa nettimaailmassa sen hyvä korvike on anteeksipyyntöketju, joka siis parhaimmillaan olisi vuosittainen hieno traditio. Kullekin kulttuurille omansa.
Vs: ANTEEKSI Onko joku tietty päivä jolloin pyydetään anteeksi? Tästä ja nykyisestä hetkestä kun joulukin on tulossa voisin sanoa " turhä sitä yhden päivän vuoksi koko vuotta olla kiltisti".
Vs: ANTEEKSI Taiteilijan kuuluukin olla herkkä ja ailahtelevainen. Taiteilija kun katsoo samaa asiaa eri näkökulmista eri ajankohtina ja muuttuvin painotuksin... Asia näytti hetken musta-valkoiselta, mutta ei seuraavana päivänä ollutkaan sitä.
Vs: ANTEEKSI Tätä kannattaa taas käyttää. Käyttäkää. - Jokaisella nyt jotakin tunnollaan ... Eikö vain ? Edit: Anteeksi, unohtui se tärkein eli ant.....
Vs: ANTEEKSI Anteeksi vaan, räpsyttelyistäni, joissa muunmuuassa aaltojen työtä helpotetaan myötämäellä. Anteeksi myös siitä, että Tuben kuvan törkkäsin ketjuuni. Anteeksi siitä, että kliseestä puhuin. Anteeksi siitä, että Estille kiukutellut olen. Anteeksi, Higg
Vs: ANTEEKSI Anteeksi, että en aina suostu pyytämään anteeksi Anteeksi viaton asenteeni jolla lähestyn asioita Anteeksi avoimuuteni joka saattaa loukata jotain sulkeutuneisuuteen taipuvaa Anteeksi jos olen kuluttanut aikaanne Anteeksi taiteellisuuteni joka ei mahdu raameihin Anteeksi, että pyydän anteeksi