Vs: Kaksikko Ne ovat juopumaan päin, kohta jo nojaavat toisiinsa? Kovin tumma kuva, itse kokeilin fotarilla vaalentaa, kyllä siinä sävykkyys vielä siihen riittäisi. Ilman yläoikean reunan oksistoa kuva olisi ehkä vähän jännittävämpi?
Vs: Kaksikko Onko tämäkin otettu hämärässä, kuten useimmat omat lumiset kuvani? Dualismia Higg-hämärän rajamailta ? Ihan kiva. Lisää yläpään sävyjä - tulee voimaa kuvaan. Nyt harmaa, lähes kauttaaltaan. Kontrastiakin voi säätää varovasti, hillitysti. Ilman että sitä heti kuvasta näkee, mitä on säädetty. Puhuit aikoinaan mulle platkusta, tää omasi on nyt hieman just sitä; Lattea, vaikka ideaa olisikin. Mutta kivat puut ja jänskästi hoksattu dualistinen keskustelu siinä käynnissä. - Erska Edit: Hyvää tossa on niiden karmeiden haloreunusten uupuminen, jollaisia omissa kuvissanikin välillä on. Mieluummin sitten vaikka harmaata kuin semmoista valedynamiikkaholokaustihaloilua.
Vs: Kaksikko Iltapäivällä ennen hämärää ja sumussa ON harmaata. Jos muutan huijaan totuutta. Tämä on dokumentoitu luomuna, higg
Vs: Kaksikko Ok. Tämä loputon kuvakavalkadinettishow saa aikaan typistettyä järkeä ja toisiansa plagioivia mielipiteitä. Valitettavasti. _______________________________________________________________ Mutta kuvaasi: Uskon että noin on ja jopa hyväksyn sen. - Eero
Vs: Kaksikko Älä huijaa itseäsi: jokainen kuva huijaa totuutta. Totuutta on monenlaista. Yksi niistä on "oletettu geneerisen ihmisen kokemus ko. hetkellä ko. paikassa". Ihminen ei mm. koe puita tuolla tavalla toisiaan kohden kallellaan, vaan se vaikutelma syntyy "huijaavan" objektiivin tarkoitushakuisella käytöllä. Olet siis jo huijannut totuutta kaksi kertaa: toinen kerta on kuvan kutsuminen dokumentaatioksi.
Vs: Kaksikko Hyvä. Tässäkin on mielenkiintoisen pohdinnan siemen; Usein olen miettinyt havainnoimisen totuudellisuutta, aivojemme degeneraatioita ja jopa kaiken olemassaolon todistamisen hankaluutta. Kaikki tämä kuuluisi jokaisen henkiselle ruokalistalle; Emme elä vain pasteijasta.
Vs: Kaksikko Niin ja unohdin, että kamera itsessään muokkaa kuvaa, jopa tahallaan prosessorinsa (menikös oikein?) kautta, anteeksi taas puhuin höpöjä, Higg