Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Quantum radio slave 4 set *MYYTY*

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jounierik, 2 Heinäkuu 2007.

  1. jounierik

    jounierik Member

    83
    3
    8
    Laadukasta radiotriggeriä myynnissä. Kelpaa hyvin vaikka kotistudioon salamoitten kanssa kikkailuu jos on pitkiin synkkajohtoihin kyllästynyt. Ulkoisesti vähän iskua ottaneen näköisiä, mutta toimii ihan luotettavasti. Vastaanottimessa pieni halkeama joka näkyy kuvassa. Jos netistä löytää näillä specsejä niin niiden mukaan nämä synkkaa vain 1/125s ja hitaammilla nopeuksilla mutta eipä ole ollut vaikeuksia edes d1x:n 1/500s salamasynkan kanssa. Mukana tulee roikat lähettimestä kameran pc-reikään ja jos haluaa niin 25 senttisen hiukan jesarilla korjatun pc johdon vastaanottimesta salamaan.

    95€

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Vs: Quantum radio slave 4 set

    mites vanhat noi on ? :D:D:D itse olen ostamassa radio lähetintä ja vastaan otinta vois olla jopa kiinnostunut :D
     
  3. jounierik

    jounierik Member

    83
    3
    8
    Vs: Quantum radio slave 4 set

    Ite ostin käytettynä ebaystä nämä vuosi sitten. Oikeaa ikää en tiedä.
     
  4. Vs: Quantum radio slave 4 set

    Moro, toimii ilmeisesti ihan hyvin yhteen uudempienkin vastaanottimien kanssa? Hinta sopii, koska pytyisit laittaa postiin?
     
  5. jounierik

    jounierik Member

    83
    3
    8
    Vs: Quantum radio slave 4 set

    Juu pitäis toimia ihan hyvin 4i mallinkin kanssa. Postiin saan varmaan parin  päivän päästä laitettua kun armeijassa olen. Jatketaan kaupankäyntiä vaikka sähköpostin tai yksityisviestien välityksellä.