Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Olet oikeassa, mutta jos ns. muut olisi korrekteja rauhallisia ja harkitsevia, niin tällaista mylläkkää ei syntyisi, mutta kun joukossa on muutama agressioiden kyllästämä alatyylin kaveri, niin tämä ei lopu koskaan. Olen melkein varma, että ilman Jariakin he saisivat epämieluisia tilanteita aikaiseksi, jos ei nyt, niin hetken kuluttua kun sopiva uhri löytyy.
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Ihan rauhassa nyt vaan, minua vaan naurataa nämä vinoiluun pyrkivät, eikä minua tarvitse puolustaa. Ei tunnu missään;-)
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Huvittuneisuus ei kyllä viestistäsi välittynyt, ehkä se oli sitten niin taitavasti rivien väliin kätketty. Suhtautumistapamme lähtökohtaisesti hyvää tarkoittaviin neuvoihin aivan ilmeisesti on erilainen, mutta ei se minulle ole mikään ongelma. PS Selitätkö vielä tuon vieraisiin pöytiin huutelun?
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Puran aggressioni illalla jäähallissa. Eipä Jarin poissa ollessa väittelyitä juurikaan ollut viime viikolla, vai oliko? T Jukka
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Aina kun täällä on "jotain", niin 90% tapauksista niille löytyy yhteinen nimittäjä.
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Olen muutaman noista hunsvoteista joskus tavannut. Kiitos, että varoitit - ei olisi kyllä päältä päin uskonut!
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee On tämä kyll, voiko olla oikeasti tuollaisia hahmoja;-) Puolestani voi lukottaa, niin ehkä tuska laantuu?
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Ooko ajatellut koskaan että muut kansanopiston opettajat eksyisi näille sivuille? Se voisi selittää ne katseet?
Vs: Pysäköinti kielletty + veneily kausi tulee Kyllä varkautelaisia ja ainakin yksi kansalaisopiston valokuvauksen harrastaja käy, mitä sitten? TJukka