Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pyhä Pohjanmaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana henrikv, 23 Toukokuu 2009.

1. Vs: Pyhä Pohjanmaa

No huhhuh. Kun kattoo noita pilviä, niin tulee mieleen enemmänkin epäpyhä pohjanmaa.
    Sen verran ilkeän näköinen mörkö siellä korkeudessa puhkuu...

2. Vs: Pyhä Pohjanmaa

man, ooh man... täytyykö sunkin... se on pyhä pohjanmaa jonne suuri sijoittaja sijoitti sen viimeisen latauksen. Bum ! ja seon siinä !

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Vs: Pyhä Pohjanmaa

Hah, totta :D. Tosin kun erästä pyhähköä kirjaa lukee, ei voi kuin ihmetellä ihmisten uskoa niin ilkeään olentoon. Siinä mielessä sopiva kuva taivaan herrasta. Vaikka pohjanmaahan tässä aiheena on.

Jotenkin sopiva kuva. En tiedä miksi.

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ihan hauska oivallus, mutta tietenkin olisi parempi, jos vastaavan ilmiön saisi taltioutua 'livenä' eikä kuvankäsittelyllä.
    T JUkka

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Miten niin? Sama se tekniikalla, kunhan lopputulos on ok. Ei ne sunkaan kuvan halot "livenä" tuleet, siinä apuakuvassa ;).

6. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Sori vaan, mutta vuoristolaisen vastaavat ovat täyttäneet jo pään.

kapa

7. Vs: Pyhä Pohjanmaa

Komppaan... tsup tsup.

8. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Herää ajatus, että pään pitää olla kovin pieni, jos sen pystyy täyttämään joku vuoristolainen, kuka sitten lieneekään. Jos hänellä kenties on nimi, on tympeää ylimielistä dissausta puhua jostain vuoristolaisesta. Se viittaa meidän kulttuurissamme sivistymättömyyteen, tietämättömyyteen jne... Vähän voisi olla aikuisella ihmisella tapoja, ellei pää ole värkätty kapalevystä.

Muuten taas luulen, että tämä kuva on se, mitä Pohjanmaan kuvauksista on puuttunut. Tähän asti on kuvattu latoja, tekoja, lakeutta, mutta ei tätä kaiken läpäisevää asiaa.

9. Vs: Pyhä Pohjanmaa

kerros vähän tarkemmin, mihin kohtaan tää tuplaimage sopis siinä pohjanmaa tarinassa, että tällainen sivistymätön moukkakin oppis arvostamaan todellista kirjallista lahjakkuutta joka soveltaa kyseistä taitoa visuaaliseen ilmaisuun. ja sitten pueppa sanoiksi mitä itse asiassa näät tässä kuvassa...En siksi etten itse näkisi siinä hyviäkin arvoja, mutta se aukaisisi minulle kenties sen arvoituksen, miksi sinä niin mestarillisesti ja tyhjentävästi niitä täällä viljelet vähän joka aiheessa. Minulle ne sinun versiosi eivät vielä, kerta kaikkiaan, ole auenneet.

10. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Symmetristä latteutta valaiseva tumma alkutädillinen vulva on hieno idea !

Oikein kivaa !!

Hyvä !!!

Tätä just' tarvitaan pohojammaalla ?

I Like It ! I Enjoy It !! I Love it !!!
    I Sure Do...

Ihanaa ! Ihanaa !! Ihanaa !!!

- Erska, Suuri Rakastaja

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

... Ai niin:
    Perkele, lopettakaa se toisillenne vittuileminen.

12. Vs: Pyhä Pohjanmaa

Erska: Mä ihan OIKEESTI haluaisin nähdä M Vuorelta kommenttia jostakin aiheesta oma-aloitteisesti, eikä jälkikäteen jonkun käsittämättömän puoli-läpäisevän lintsin peilikabinetin peilin kautta nähtynä. Ihan Oikeesti M Vuorella on hyvä musiikkimaku, hyvä yleis sivistys, sana kohtuullisesti hallussa, mutta tuo visuaalinen puoli...