Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Métro

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana MarkusL-a, 24 Toukokuu 2009.

1. Vs: Métro

Vähänaikaa kesti, ennenkuin aukes idea, mutta ei kerrota kenellekkään... Aika hyvä kompa jos vielä yksi olis ruuhka ajalta...

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63
    Vs: Métro

Mä olen niin tyhmä etten kyllä hoksaa mitään tässä. Metroja menee ja tulee. Siinä se. Siinäköhän se kompa oli.

3. Vs: Métro

Selityksiä on niin monta, antaa Markuksen selittää, jos huvittaa...

4. Vs: Métro

Kiitos molemmille J herroille!

Mitäpä sitä selittelemään, tykätköön kuka tykkää ja olkoon pitämättä kuka ei niin halua:)

5. Vs: Métro

No jos ei markus halua, vois sitä ainakin hiukan koettaa (varsinkin kun tietää että M Vuori seuraa mua kun hai laivaa, eikä jätä yhtään mahdollisuutta käyttämättä, mollatakseen "entistä Pro:ta" )
    "sortie"-siis pariisin metro. Maailman ensimmäinen metro. kun tietää kaupungin, tietää myös metron ja sen maanalaisen elämän- tähän perustuu mun viittaus ruuhka-aikaan.-
    mainos plakaatit ja värikkyys. se mitä meille pakkosyötetään 7-päivää lehdessä ja muissa "tabloideissa" syötetään Pariisilaisille metroasemilla ja sisällä metrossa. Sitten aikataulut- junat tulee ja menee, ja muutama kulkija harvakseltaan näissä kuvissa.
    Mitä on "urbaani elämä Metropoleissa"- kaikkea vaan tulee ja menee, siinä kaima on oikeassa että se on näitten kuvien syvin olemus, mutta ei ainoa.  olen vastaavia "time lapse" kuvasarjoja Tokion metrosta nähnyt sillä tavalla että myös ihmisten ilmeet ja muu olemus näkyy. Ei voi muutakuin todeta että "aikamoista karjalaumaa olemme ihmispoloiset" ajetaan karsinasta karsinaan, minkäkin porkkanan houkuttelemana... tietäis vaan mitä siitäkin porkkanasta kullekin jää käteen. ( no niin, anna palaa, M Vuori)