Vs: Future Ensimmäinen on hieno! Aika puhutteleva noin ekologisessa kontekstissa, saasta kirjaimellisesti valuu taivaalta. Ottaisin seinälle, vai miten se sanottiinkaan.
Vs: Future Useita kertoja palannut katsomaan tätä...siis ekaa. Ja oikein osannut kommentoida, ku ei saa millään päähän mikä siinä on... harmittaa. Hieno kuva !
Vs: Future Samoin. En vaan osaa päättää pidänkö vai en. Jotenkin tulee mieleen joku Helsinki Schoolin kuvaajista, mut en muista kuka. Pitäis kait mennä kattomaan mutta töitäki pitää tehdä.
Vs: Future Ihan sama fiilis kun edellisillä. Oikeastaan tuntuu siltä kun katson tätä, että joku tästä varmasti pitää, mutta ei pääse mun top vitoseen
Vs: Future Mulle itelle tuli tuosta ekasta mieleen Kellopeli Appelsiini -leffan miljöö. Sellainen 60-70 -luvun futuristinen tunnelma.
Vs: Future Ensimmäinen kuva on erittäin mielenkiintoinen. Mitä enemmän sitä katson, sitä enemmän pidän siitä.
Vs: Future Kuinkahan mones kerta on kun katson tuota Future kuvaa. Nyt vasta ymmärsin mistä on kyse. Vasta kun sen tajuaa alkaa kuvankin pointti avautumaan ja kuva on ekan katsomisen jälkeen parantunut huomattavasti. Jeevana......tehän muokkaatte mua kun savea.
Vs: Future Minulle siitä tulee mieleen silloisen ajan sci-fi-elokuvat, joihin sopii oudot tarkoituksettomat tornit. Tästä syystä kuvaa ajattelee helposti mustavalkoisena, jollaiseksi muutettuna ollaankin ekokatastrofin jälkeisessä ajassa.