Vs: Peräkammari Sävythän on kommenteista riippumatta aina lukijan mielentilasta kiinni. Jos oot allapäin, ota positiivisena, mikäli ylenmäärin fiilareissa, ota tasoittavana. Tuon toisen junaravintolan linjoista ja tästä löytyy peräkkäisen sarjan aineksia (tässä oli posetiivinen sävytys, niinku yleensä kuuluukin olla).
Vs: Peräkammari Toi sävy-juttu olikin tossa vaan huonona vitsinä liittyen "ilmapiiri"-keskustelun käänteisiin.
Vs: Peräkammari Ei voi minkään, kyllähän tästä kuvasta ne hieman negatiivis sävytteiset lehtijutut mieleen tulee. Hieman nuhjuisen näköinen paikka ja paksut verhot visusti kiinni. Mitähän siellä mahtaa tapahtua. Ottaakohan hieronnan with happy end... Tiedän kyllä että suurin osa noista on ihan kunniallisia paikkoja ja toi äskeinen oli yleistämistä, mutta luulen että jotain tuon suuntaista Viruksellakin oli mielessä. Saa korjata jos olin taas väärässä...
Vs: Peräkammari Kuvassahan ei näytetä koko totuutta. Luulen, että nuhjuverhoinen ikkuna ja hieromalaitos ei oo ees samaa liiketilaa. Ne sattuu vaan hauskasti yhteen tällee rajattuna. Noi ikkunassa olevat vieriseen liiketilaan osottavat nuolet on tarkotettu ilmeisesti sisäänkäyntiopasteeks kiinteistön porraskäytävän sisäänkäynnin suuntaan. Tai näin minä sen aattelin kun tota kattelin. Mielessä oli vaan mun mielestä hauskan näkönen ikkunayhdistelmä näin rajattuna. Kyllähän tästä voi kaikenlaisii mielikuviikin kehittyy.