Vs: Pyhäinmiestenpäivänä jari.siren on täällä taas? Olen hämilläni sanoi helenius! Ei nämä bannit ja banaanit kovin kauaa kestä. Aaki tuolla jo pyytelee anteeksi kuin mies. Nyt pyydät anteeksi sinäkin jari.siren, ainakin sitä että uskallat arvotella hienoa kuvasarjaani. Ettei muka toimi? No LOL, oikeesti, LOL LOL, en voi kirjoittaa tarpeeksi suurella! (LOL tarkoittaa samaa kuin oikeassa elämässä nauraisi todella kovaa ääneen) lainaus oli urbaanista sanakirjasta. Joka tapauksessa, mukavaa että bannailu jäi noinkin lyhyeksi kummankin kohdalla. Itselläni tulee 200 viestiä täyteen, joten nyt on hyvä bannata itsensä lopullisesti ulos. Piti lopettaa jo 199 kohdalla, mutta tämä länkytys oli nyt ihan vaan pakko kirjoittaa. Ilmoittakaa nyt veljet, että älä nyt lopeta, ja kyllä tulee ikävä. PLEASE! LOL LOL LOL
Vs: Pyhäinmiestenpäivänä Kyllä tämä on ihan idealtaan toimiva setti. Näyttää miten ihmiset viettävät ko. päivää ja sitten mihin päivä liittyy. Joissain kuvissa tarvitsee vähän enemmän aivoja kuin toisissa.
Vs: Pyhäinmiestenpäivänä Poliisi puun takana Pyhäinmiestenpäivänä. Sai kyllä mojovat naurut täältä. Tack.
Vs: Pyhäinmiestenpäivänä Ei hyvää päivää, jari.siren! Kaikista lupauksistani huolimatta on taas pakko ryhtyä paukuttamaan näppäinistöä! Tästäkin syytän sinua jari.siren. On täällä vaan sellaista seurakuntaa että vaikeaa on pysyä ulkopuolisena. Itse asiaan: Onx on oikea sana, ei mikään evvk tai omg tai sellainen. Ei sinun jari.siren tarvitse mitään anteeksi pyydellä. Minulta ainakaan, mutta aakilta voisit pyytää anteeksi, tai aaki voisi pyytää sinulta anteeksi. Kuinka vaan, kunhan lopputuloksena hallaatte toisianne ja tirautatte muutaman kyyneleen ystävyyden merkiksi. Tietysti voi olla että näin on tapahtunutkin. Kuvasarjan kuvat on tosiaan otettu pyhäinmiestenpäivän aikana lauantaina. Moilamin tulkinta tuntuu aika hyvältä, ja juken tapaan huvitti vähän poliisi puun takana. Kaikilta kuvattavilta pyysin muuten luvan, sitä siunauskappelikuvaa lukuunottamatta ja patsaalta en myöskään kysynyt mitään. Poliisin kanssa kehkeytyi ihan mielenkiintoinen lyhyt keskustelukin.
Vs: Pyhäinmiestenpäivänä Minun mielestä ihan OK kuva sarja, ja minun mielestä toimii ihan hyvin. OT: Siis mitä ihmettä??? Nyt tuntuu vähän, että yritetään tahalleen provosoida toista, tuommoset voisi oikeasti jättää kokonaan pois. Minun mielestä jari.sirenin ensimmäinen kommentti oli hänen mielipiteensä sarjasta, eikö tätä saisi olla? Siitä ei tarvitse loukkaantua!
Vs: Pyhäinmiestenpäivänä Hei hei! Nyt jäitä hattuun. Tietysti se oli jarin mielipide, enkä todellakaan loukkaantunut. Oletan että jari.siren on myös jonkinlainen huumorimies, ja ymmärtää ottaa ja antaa huumorilla myös. Toivottavasti. Muuten joudun kohta heittelemään isot LOLLIt joka väliin, kuin moilami taannoin.