Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Q: retro tai wanha tai kuluneen näköinen kameralaukku ?

Keskustelu osiossa 'Muut kameravarusteet' , aloittajana daimleri, 5 Helmikuu 2012.

en löydä guuglettamalla sopivaa niinpä kysyn koska arvatenkin joku on moiseen törmännyt

etsin wanhan näköistä uutta /uudehkoa kameralaukkua, ihan ns. päiväkäyttöön sopivaa, runko lasilla + 1 ylim. lasi kulkee silloin mukana

olen nähnyt joskus jossain moisen/moisia, olisko ollut canonilla sellainen laukku joka olis ollut ehkä nahasta tehty + käsitelty wanhan näköiseksi .... ?

ken muistaa tai tietää kertokoon, ja jos jollain moinen tarpeettomana niin olen kiinnostunut, yhteys yv:nä

1. baader

baader Active Member

392
    135
    43
  2. jappe

jappe

325
    0
    0
    Vs: Q: retro tai wanha tai kuluneen näköinen kameralaukku ?

Kameratorin jampoilla on 1-2 m^2:ä erilaisia vanhoja ja uudempia kameralaukkuja/koteloita. Hinta ei välttämättä päätä huimaa. Jos pääset paikan päälle katsomaan niin voit valita sopivaa. Muuten soittamalla ja vaikkapa valokuvista tunnistamalla voi sopiva löytyä.

Myös kirppareilta löytyy silloin tällöin kameralaukkuja tai muita laukkuja jotka sopivat kameran kuljetukseen.

3. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Jos Domket kiinnostaa niin: Domke Ruggedwear Poster

4. maamu

maamu

44
    0
    0
  5. Vs: Q: retro tai wanha tai kuluneen näköinen kameralaukku ?

ThinkTank retrospective.

6. maksy

maksy

145
    0
    0

Tänne iso kiitos. Ebaystahan tuo nykyinen sitten löytyi ja on juuri sellainen kuin oli ajatuksissa.

7. Vs: Q: retro tai wanha tai kuluneen näköinen kameralaukku ?

Onko kukaan tutustunut vielä Suomessa Wotancraftin laukkuihin? Tuo saattaa olla sitä mitä haen tai sitten ostan saumurin tai purje ompelu välineet kuten ammattikoulussa ja ompelen itse.

EDIT:
    Näköjään olikin vastattu meikäläisen edellisen viestin jälkeen samasta asiasta.