Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perhe

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana paraneva, 18 Tammikuu 2006.

1. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113
    Tämmöinen sitten tänään.

2. Anonymous

Anonymous Guest

Tää on rock!!!

3. Mike

Mike

699
    0
    0
    70-luvun fiilis. Kuvaa voisi tehostaa mv käännöksellä ja sepiaa päälle. Koitappa piruuttas.

4. Tiivis on tunnelma ja pulu vielä pomona.

5. paraneva

12 571
    6 546
    113
    Mä kokeilin, mutta en mä saanut siitä juuri minkään näköistä. Olen todella onneton kääntään näitä mustankalpeiksi. :-(

6. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Minusta nämä ei ylikaupalliset värit toimivat todella hienosti. Eka vilkaisulla näytti mitään sanomattomalta kuvalta ja piti hiukan aikaa keskittyä. Tosiaan aivan kuin menneeltä vuosikymmeneltä oleva kuva. Aika omalaatuinen sisältö ja värit tehostavat sitä, klassikko ainesta. Tietysti voihan kokeilla noita käännöksiä, mutta tunnustaa että kuvan juju on nuo värit osaksi?

7. Ei, ei seitkytlukua, ehtaa itäblokkia, eikö?

Tykkään, maino tunnelma, ei alistunut, hienoisen positiivinen, parhaansa yrittävä, tytöillä on todennäköisesti ollut materiaalisen yltäkylläisyyden puutteesta huolimatta hyvä lapsuus?

8. paraneva

12 571
    6 546
    113
    Moskova -86

9. Aivan ihanan symppis ja nostalginen. Tuo perheen läheisyys, kohteliaisuus muita mahdollisia penkinkäyttäjiä kohtaan ja vaatimattomaan viihde-elämykseen eläytyminen on tosi jees.

10. Larsson

Larsson Member

339
    0
    16
    Mulla alkoi soimaan päässä Tuomari Nurmion "Sunnuntaina", vaikka kellään ei propelihattua olekaan. Perhe on lähtenyt pikku kävelylle. Diggaan.

11. Tää on sitten mainio kuva :))

Taitaa tytöt olla periny isänsä istuma tyylin :)