Puutarhakaupunki sijaitsee Suomen suurimman ja vilkkaamman jättiliikenneympyrän sisällä. Tervetuloa tulevaisuus.
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P Täytyyhän Espoolaisillakin olla monttu, vaikka musiikkitaloa ei rakennetakaan Näin saman kuvan pari päivää sitten huikean hienosti vedostettuna (oliko se pellavalle?). Kyllä nettikuvalla on epätoivoisen pitkä matka "aitoon" vedokseen.
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P onko tama aito filmi kuva ja jos millainen kalusto ? muutenkin kylla kiinnostaa mutta filmille kuvaus kiinnostaa enempi siis tekniikka mielessa kun siella ei iso arvoja nostella,eika kameralla katsella otettua kuvaa jne
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P Ei, kyllä tämä on didijärjestelmällä kuvattu. Nikon D80 + Nikkor AF-S 18-70.
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P kyllä tämä kuva herättää minussa surullisia tunteita.. itse syntyjään espoolaisena olen aina tykännyt tapiolan olemuksesta, mutta kehitystä ei voi pysäyttää.. eikä tämä kuva, vaikka tapiolasta onkin, rajoitu pelkästään sinne.. samaa tapahtuu kaikkialla..
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P Aika synkkä kuva. Mutta eikö altaan tyhjentämisen tarkoituksena ollut ruoppaus ja sitä kautta alueen yleiskuvan kohennus?
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P Allas tyhjennettiin siksi, että Garden hotellia laajennetaan ja altaan reunaa rakennetaan samassa yhtedessä uuteen paikkaan. Samalla toki voidaan puhdistaa allas ja tarkastaa suihkulähteiden syötöt ym. Toivoa sopii, että viimeistelyintoa riittää myös altaan ympäristöön, ramppivaloihin ym. Tästa samasta aiheesta syntyi mainio DDR-henkinen panoraama ;-)
Vs: Puutarhakaupunki R.I.P Ahaa. Nyt viimeaikoina kun Länsiväylä-lehti on meillekin taas tullut (ei mainoksia -lappu liukeni pois sateessa) niin se on lukemattomana joutunut suoraan saunahommiin. Minä luulin että ne vaan puhdistaa sitä allasta. Saisivat samalla myös vähän karsia sitä vuoristomäntymetsikköä joka ainakin toisilta puolin reunustaa ko allasta. Vaikka viehättäviähän nuo puut toisaalta ovat.