Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Puut ja joki

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Vuokko, 26 Heinäkuu 2005.

  1. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Ei aivan tuore kuva, mutta jostakin syystä olen alkanut viimeaikoina pitää tästä enemmän ja enemmän. Usein löydän itseni katselemasta vedosta..

    Joten ajattelin tuupata tännekin haukuttavaksi.
    [​IMG]
     
  2. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    Ei tuo kauhean ruma ole mutta outo. Puut, joki ja vastaranta muodostavat syvyyttä kuvaan mutta puut etualalla ovat aika rajun näköiset. Ei kovin esteeettiset minun mielestäni, kolhot ja karut.
    Olisiko kuvan tummassa päässä hiukan säätövaraa? Nyt näyttää hiukan vaalealta, mutta mulla on näyttökin aika kirkkaalla (joten tämä siksi varauksella).

    Sommittelu on ihan toimiva. Hiukan erilaisilla puilla kuva olisi varmasti enemmän *minua* miellyttävämpi, mutta makuja on monenlaisia.

    Vesku
     
  3. Tämä on minusta hiukan tyhjä, siis sisällöltään. Valo on ehkä hiukan kovaa.
     
  4. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vesi luo kuvaan oman irrallisen elementin joka näyttää siltä kuin ei kuuluisi edes kuvaan. Minusta tuo vesi on nätti, hyvin olet siinä onnistunut. Myös puut on ihan nätit. Kuva ensialkuun on risujen ja ehkä liian kirkkaan sään takia häiritsevä. Mutta tietyllä tapaa kuvassa on jotain ainesta josta tykkään.