Hauska ja kivahan toi viimeinen. Toivottavasti joku kuvallisen purismin kääkättäjä/fanaattinen kannattaja ei syöksy kohta valittamaan...
Tämä kuva on ehkä ollut aiemminkin täällä, mutta tuo hirvi tuolla jänkhällä puiden välissä tuli mieleen, kun kävin ampumakokeen suorittamassa.
^ Kuvassahan on muutakin kuin puuta. Mikä hirvittävä rikos! Missä kuvapoliisi? Edit: Vai oliko se kuvamiliisi?
Ihan kuin tarjottimella olis tiukkapiippaiselle kuvamiliisille täällä nyt puututtavaa, hohoi! Tule ja kiukuttele!
Tää aihe taisi tulla riittävästi kiukuteltua sinunkin puoleltasi sivulla 26 ja 27. Uusin menee hyvin teemaan minusta kun on puut niin tärkeässä roolissa. Kuva kamerasta poksautti viimeksi jotain.
Hirvellä koristeltu metsä ei varmaan uutta ketjua kaipaa! Tai kuten tuo mainio linnuilla koristeltu puu: Puukuvia - Kuvia puista
Höpö höpö. Valheita - taas. Mullehan on "ihan sama". Mutta löysitpähän taas jonkun syyn kiukutella...
Mitä toi ulina sitten oli tänään sulta tässä yllä. Vähän kuin rauhallisella kadulla alkaisi huutamaan poliisia. Ja tuossa PHP nimenomaan jopa poisti lintukuviaan kommenttisi jälkeen:Puukuvia - Kuvia puista #518
Koskaan en ole vastustanut lintukuvia PISTE Elä ala kiusaamaan - vanahaa ukkelia - taas. Anna miun naattia raahassa... (tai jotenkin tuolla lailla (menee ehkä murteet sekaisin)...)
Kuvien poistaminen ei liittynyt tähän ketjuun. Olin ladannut julkiseen nettialbumin kansioon täysikokoisia kuvia (ja linkittänyt niitä pienennettynä). Poistin kansiosta kaikki googlessakin löytyvät suuret kuvat, kun en uskonut, että kukaan enää tulisi katselleeksi vanhoja postauksia. Minun kuviani saa kyllä mielellään kritisoida (ja kehua kans) Kiitos leimasta!
(Mä muistan pohtineeni myös sitä, mikä on kohde, voiko sanoa puukuvaksi kun lintu oli kuitenkin kohde. Kun puut ovat läsnä lähes aina, puukuvateema on vaarassa vesittyä myös jos pelkkä puun läsnäolo kuvassa jossain muodossa tekee kuvasta "puukuvan" Kuvia puista. Tällaiset kelaukset ovat välillä paikallaan, mutta osallistujat tällaisen säännöt itse rakentavat.
Kuvista syntyvä asiallinen keskustelu ja palaute on aina mukavaa. PS. Olen harrastelija ja kuvaan huvikseni, koska se on hauskaa. En ole saanut juurikaan mitään opetusta/koulutusta paria kurssia lukuunottamatta, joten kaikenlainen palaute ja muiden kommentit ovat tosi hyödyllisiä ja melkein ainoa tapa jotenkin edistyä harrastuksessa. Ihmiset ovat niin ystävällisiä ja kohteliaita, että kritiikkiä on tosi vaikea saada.