Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Poliittinen slogan, jossa Suomi osallistuu niihin pöytiin, joissa meidän asioistamme päätetään, on vitsi. On aina ollut - ainakin kaikille muille, paitsi sanontaa viljeleville.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Täällähän on paljon kavereita aivan väärällä alalla, hienoa kun tietää että poliitikoksi voi olla ainesta kenestä tahansa.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Itse asiassa noinhan se on, oletko kuullut poliitikkokoulutuksesta, ei sellaista olekaan, on vaan järkeviä ajattelevia ihmisiä ja sitten niitä joiden tavoitteet on jossain muualla kuin yhteiskunnan auttamisessa, oman edun tavoittelu on se joka pilaa koko politiikan kentän.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Joidenkin kyselyjen mukaan vähiten arvostettuja ammatteja ovat politikon ja toimittajien ammatit. Todella masentavaa, koska luotettava korkealuokkainen tiedonvälitys on demokratian elinehto. Samoin vaaditaan luottamusta politikkoihin, onhan heille annettu meidän järjestelmässämme valtuudet hoitaa yhteisiä asioitamme meille antamiensa lupausten mukaan. Kokemus on ilmeisesti aiheuttanut luottamuskadon näiden ammattien harjoittajiin. Monella politikolla näyttää olevan valtiotieteellinen koulutus ja monella myöskin hallintotieteen tutkinto, voidaan tietysti kysyä, että mitä se hallintotiede nyt sitten oikein on. No joo.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Olisiko tässä enemmän syytä vai seurausta? Monesti tulee luettua Iltsarin otsikot kassajonossa. Niistä hahmottaa nopeasti mitä valtakunnassa on meneillään... http://www.talouselama.fi/uutiset/stubb+seuraa+alaasteikaisten+kuvatileja++tutkija+ksmllle+kannattaa+miettia/a2258980
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Käsittämättömän lapsellinen kaveri tuo Pölkky vai paremminkin Kanto.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Tulevista äänestäjistä nyt aina kannattaa pitää huolta. Huolestuisin huomattavasti enemmän jos pääministeri seuraisi vaikkapa tätä Kameralaukun asiantuntijapalstaa. Tiedoksi: stubb ei ole käännettynä suomeksi pölkky eikä kanto.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön No, onneksi meillä on tuo Urban Dictionary, niin ei tarvitse arvailla, mitä sanat tarkoittavat....
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön No tuo pölkky tuli mieleen ihan vaan pölkkypäästä ja kannon katsoin sanakirjasta jossa oli tietysti mukana myös mainittu sänki, itse olen kuullut sanaa stubb käytettävän puhekielessä monessa eri merkityksessä kuten lyhyt pölkky/tukki, yleensä lyhyt ja jämäkkä muoto jne. yksi yhteinen nimittäjä tuntuu olevan "lyhyt", mutta olkoon minun puolestani virallisesti vaikka VAIN sänki, minä koen tuon sanan kyllä aika paljon avarammin ;D
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Juurihan selvisi, että hän seuraa aivan omia fanipalstojaan jonne on kerätty paljon nuoria tyttöjä faneiksi, juu ja kertoilee triathlon juttuja kun melko lähellä on kriisi menossa, mutta pääasia on se, että hän ei kuulemma aio tapojaan muuttaa, hän kun on niin hyvä, että asiantuntijoiden neuvot on tarpeettomia - voi helvetti sanon minä, oikeesti, kaverihan on ihan pölvästi.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Olkoon pölkky tai hölkky, aivan sama. Huono valinta kuitenkin. kapa
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Et sitten pannut merkille että hän pitää erillään työn ja vapaa-ajan. Minusta hyvin viisasta, jos teet rankkaa työtä kellon ympäri palaat loppuun hyvinkin pian. Ei harrastuksista tarvitse luopua vain koska sattuu olemaan pääministeri muutamia vuosia. Keep on, Alex! [hymiö]
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Mitenkään mollaamatta ketään niin mikähän se rankka työ oikein on...minulla se on 12t /pv haalarit ja kypärä päässä kelissä kuin kelissä..ja urakalla kokoajan...tervetuloa kokeilemaan...mikähän se on kun ei meillä oikein nykynuoret jaksa...auttaisikohan urheilu..
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Työ voi olla erittäin rankkaa vaikkei se ole fyysistä, väittäisin melkein että se pahimmillaan on rankempi näistä kahdesta vaihtoehdoista.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Jos treenaat viittä vaille huipputasolla miesten triathlonia, et taida ehtiä paljoa työasioita miettimään. Tuollaisissa tehtävissä ei vapaa-aikaa erotella. Jos olet Suomen pääministeri, olet sitä 24/7/365. Sota kolkuttelee rajoilla, talous on syöksykierteessä, pääomat pakenevat ulkomaille, kansa lamaantuneena kotona ilman työtä ja Suomen toimiva johto kaivelee varpaanvälejä kesämökillä. Työkaverilla oli aikoinaan mainio sanonta tuollaisista kavereista. Se meni jotenkin, että "ei päivääkään minun firmassani töissä"-tyyppinen työntekijä...