Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Eiköhän Suomi ja Ukraina ole kaksi eri asiaa, mitään uhkakuvia ei Suomen suuntaan ole edes näköpiirissä.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Ehkä sä et ole tarpeeksi peloissasi. Tarvitaan aimo annos median lietsomaa pelkoa, niin sitten alkaa uhkia kurkkia joka puskasta ja ainoa vaihtoehto on NATO.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Minä tuomitsen (tai ei minulla kyllä ole tuomiovaltaa, joten paheksun) kyllä Ukrainan virallisenkin hallituksen mahdolliset ihmisoikeusrikkomukset. Samoin kuin Ukrainaan hyökänneen ja levottomuutta ja siviilejä uhreiksi johtaneen vihollisvaltion ja sen sisäiset liittolaiset niin Ukrainassa, venäjällä kuin muissakin maissa ja edellämainittujen ja mainitsemattomien ihmisoikeusrikkomukset. No, tämä ei liity edelliseen, mutta paheksun tätäkin: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2703704/MH17-victims-wife-forced-cancel-credit-cards-theyre-USED-pro-Russian-rebels-accused-answering-mobile-phones-stealing-jewellery-crash-site.html
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Kyllä, Suomi ja Ukraina ovat kaksi eri asiaa. Mutta mieti miksi puhuit äsken Ukrainasta
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Sä olet ilmeisen vakuuttunut, että Suomi liittyy Natoon ja sen perusteella oletat olevasi valtuutettu potkimaan eri mieltä olevat Pohjois Koreaan - voi helvetti, mieti nyt mitä suustasi suollat ennen kuin kirjoita sitä tänne.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Ai ei mulla ole täällä valittamista..äänestänkin toisin kuin eräät..töissäkin olen,maksan verot jotta jotkut tyhjäpäät saavat soittaa suutansa veronmaksajien piikkiin...
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Heh. Ei, se oli aivan oma mielleyhtymäsi. Mutta miksi? EDIT: Ei Ukrainan kriisi ole muuttanut Venäjän suhdetta Suomeen.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Kameralaukku on täynnä Putinia, olisiko aika vaihtaa kasettia.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Ei ymmärsit väärin,en ole mitään mieltä natosta Suomen suhteen vaan ilmaisin vain kantani siihen jos ei maa miellytä niin pakkoko on täällä olla...
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Mjuu, saa kai tänne ihan vapaasti kirjoittaa muistakin aiheista. Siitä vaan kirjoittamaan....
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Eihän täällä Putinista ole puhuttu pitkään aikaan mitään. Lähinnä joku tyyppi potkii suomalaisia Pohjois-Koreaan.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Yritän pitää taukoa, keskustelu on lähinnä vittuilua mutta sepä onkin parasta viihdettä.
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Hui, onko täällä joku vittuillut jollekulle? Kaameaa, kuka kenelle?
Vs: Putin pyytänyt lupaa voimankäyttöön Minä alan kohta pakata laukkuani; lähden vähäksi aikaa kuvaamaan teini-ikäni ensimmäistä (tytöt tulivat vasta sen jälkeen) rakkautta, Lontoota.