Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pusi, pusi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 11 Heinäkuu 2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Luonnollisesti tästä on olemassa myös värillinen versio, mutta tämä miellytti enemmän omaa silmää. Kuva saattaa latautua hitaasti (Mbnet).

    [​IMG]
     
  2. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ihkun kaunista. Mä olisin jo noille rakastavaisille mennyt kaupittelee ton kuvan. :)
     
  3. Tähän kiteytyy kaikki kesäfiilikset - nimenomaan mustavalkoisena. Paras kuva hetkeen.
     
  4. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Ei taida olla aivan mv, vaan jotain seepian sävyjäkin? Viimeaikoina julkaisijan kuvissa ollut yleinen (?) piirre? Pekola.net näköjään alhaalla joten en nyt tähän pysty tarkistamaan muistikuvaa. Ilmeisesti on ajattomuutta haettu, mutta sen värillisen näkisin myös mielelläni.

    Mun nähdäkseni tässä kuvassa on kaikki ainekset kohdallaan.
    JOS nyt hakemalla haetaan jotain pikkuvikaa, niin nuo taustan vaaleat oksat vähän häiriköi. Mut ei haeta, ei tässä helteessä.
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Toisella foorumilla oli värillinen, toivottavasti tännekkin singahtaa muiden iloksi värillinenkin. Itse pidin värillisestä. DC porukka näytti tykkäävän ajattomuudesta eli mv. :)
     
  6. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Hieno on kuva.

    Katsoin että pekola.net tosiaankin on suljettu. Tekikö int2000 killerit? Erittäin huonoja kokemuksia on niistä.
     
  7. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Tareonen Top-3 asiat jotka vituttaa -listassa mainittiin kyllä "int2000"
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Sivut pitäisi avautua parin päivän sisällä. Oma moka, josta lisää, kunhan blogi taas toimii.

    Tässä väriversio (itse pidän enemmän mv:stä tämän kuvan kohdalla):

    [​IMG]
     
  9. Hieno on. Kyllä jotkut osaa. Tuo mv.versio miellyttää mun silmää enempi.
     
  10. Mv-versiossa pystyy nostaa enemmän kasvojen sävyjä ilman että tulee kohinaa jne... Tai ainakin ne näyttää paremmalta mv:ssä. Ihonsävy ehkä on väriversiossa muutenkin vähän punertava tjsp.. Virheettömästi rajattu kuva ja oikea hetki. Paha kritisoida mitään näin äkkiseltään.
     
  11. Kaunis, jos olisin itse tuossa ja joku nappaisi. Voisin ostaa kuvan. Filminä olisi kiva kun vois kehystää hyllylle. :)
     
  12. Omasta mielestäni kuva on silti mustavalkoinen. Tuppaan ajattelemaan että seepia-sävytyksellä emuloidaan valokuvan vanhenemista (mustavalkoisen kuvan).
     
  13. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Värillinen on kivempi.
     
  14. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Onpa onnistunut! Kauniisti vastavalo piirtää parin ja varjopuolikin on hallinnassa. Mitäs nuo valkoiset pilkut ovat? Jos ois negasta/diasta skanni, niin olisivat ymmärrettäviä, mutta että digistä?
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pilkut ovat öttiäisiä, joita lentelee illalla tuossa veden äärellä aika paljon. Ois niitä voinut poistaakin, mutta mun mielestä ne sopii kuvaan.
     
  16. Vois olla enemmänkin niitä öttiäisiä itseasiassa... tihkusade (mallia aurinko paistaa ja vettä sattaa) näyttäisi myös hyvältä. ;)
     
  17. vn

    vn

    1 464
    0
    0
    MV on parempi, Tare.

    Vesku
     
  18. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Ehdottomasti MV!

    Siinä on tunnelmallinen kesäisen herkän rakkauden maku. Loistava kuva.
     
  19. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Harvemmin olen kenenkään nähnyt filmiä kehystävän, mutta raikas idea! :)

    Kuva on hieno.
     
  20. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Herkkä kuva... ja mv toimii tässä paremmin.