Vs: Pylly vasten pyllyä... Hieman häiritsee tuo violetti sävy joka taitaa olla mannaa filmimiesten ja naisten keskuudessa.
Vs: Pylly vasten pyllyä... Ainakin diasta skannattuna tuo violetti on kovin tavallinen. Helpostihan siitä eroon pääsee, fotarissa. Kuva sinänsä on hyvin oivallettu.
Vs: Pylly vasten pyllyä... Hauska. Mitkään tekniset tai värilliset ns. "virheet" eivät ikinä haittaa mitään. Eivät tietenkään. Päinvastoin. - Erska
Vs: Pylly vasten pyllyä... Pöh. Eihän tää oo violettia nähnytkään - ainakaan kun vertaa minkä väristä mä saan Provialla aikaan.. (ruutu on Velvia 50:stä). Kiitos kuitenkin kommenteista, peace!
Vs: Pylly vasten pyllyä... Sääli ettei täällä suomessa osata Fuji dioja kehittään. Niitten prosessiin kuuluu ensilämmittelyn yhteyteen vesihuuhtelu joka vie mennessään sen ylimmän suojakalvon, sitten pääsee E-6 kemiat heti tositoimiin, kirkasta ja neutraalia tulee. Luuleeks joku tosissaan että maailman ykkösvalmistaja tuuppais sekundaa vuodesta toiseen...
Vs: Pylly vasten pyllyä... Hyvin kauan sitten olin tekemässä noita fujeja labrassa. Ja ihanan kirkkaita kuvista tuli. Moni proo kehui. Mä ainakin osasin. Muista en tiedä. - Est