Miksi kulho on poikki? Ja miksi se on poltettu puhki? Kyllä näissä mun mielestä pitäisi sentään välttää puhkipolttamista, kun valaisu on sentään järjestettävissä, tausta on sitten eri juttu. En vaan nyt lämpene.
Kulhon leikkaaminen pistää silmään. Tausta on varmaan tarkoituksella tuollainen puhki-versio, helppo ottaa tuo varsinainen kohde irti taustasta ja upottaa (tai jotain) muualle.
Kulho on nätti ja rypäleet on kyllä namia. Kuva kärsii tylsyydestä noin kuvana kyllä. Ihan hyvin valaistu kyllä.
En minäkään, mutta silloin jos ns. studiossa kuvataan ni ei silloin polteta kohdetta puhki, eihän? Tämä on ainakin oma mielipiteeni.
Tuskin sitä ihan virallisessa studiossa on poltettu? Mä oon aina kuvitellut et noi ulkomaalaiset jotka afrikasta tulloo niin ne saattaa joskus nuotion pistää lattialle tai öhöm karpo niin kerto.. ..no jos asiaan niin voihan olla että kyseessä on harrastelija ja joka on tehnyt ensimmäisiä harjoitelmia sisätiloissa noista asetelmista joten ehkä siinä mielessä hyvä huomio tuo. Eli pitäisi välttää puhkipalamista. Eipä aamu lähde itsellä kyl hyvin käynttiin, huh huh mitä tekstiä (itsellä)..