Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Puput

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana puerco, 11 Syyskuu 2005.

Lainasin avokille kameraa ja ei siitä lainkaan huonoa jälkeä tullutkaan. Eli siis kuvan on otttanut avopuolisoni.

1. Syksyn lehdet ja risut sopivat väriensä puolesta hyvin laudoitukselle, mutta asetelma vähän kärsii kokonaisuudessaan kohtisuoruudesta ja keskisommittelusta. Rohkeasti lähemmäs kohdetta. Lainaappa avokille kameraa useammin :)

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kuten vimma totesi ainekset on hyvään kuvaan nyt hiukan kärsii perusasteen virheistä. Muuten kyllä huomaa herkkyyden ja naisellisen ajatukset tässä ja kaunis kuva. Syksy on hienoa aikaa kuvata ja olen samaa mieltä että lainaappa kameraasi useammin rakkaimmallesi enkä tarkoita sitä autoasi. :)

3. Minusta ne on symppiksiä tossa keskellä. Näkyy hyvin syksy ympärillä. Hyvä kuva, hyvä fiilis, minä tykkään.

4. Joo.

En yleensä tykkää tämmöisistä älyttömistä asetelmista, mutta tämä on hyvä. Kaikki on just kohdallaan. Toimii. En keksi parannettavaa.

5. Samat sanat, hassu kuva

6. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tää on aivan ihastuttava. postikorttimatskua. tarkemmin ystävänpäiväkorttimatskua :)

7. Juurikin näin..Veit saappaat suustani

8. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    suloinen on ja hyvät värit!

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tuohon yläreunoille kun olisi saanut silhuetit lehdistä jotka olisi kehystämässä niin aika siisti olisi. Kuva muuten paranee myöhempinä katselukertoina. Erittäin postikorttimainen kuva.

10. JaSu

JaSu

12
    0
    0
    Oikein kiva kuva. Oksat rajaavat kuvan sopivasta kohdasta ja lisäksi ne johdattavat katseen kohteeseen. Laudoituksen ja lehtien värit sopivat hyvin kuvaan mutta samaa ei voi sanoa taustasta ja varsinkaan noista muutamasta vaaleammasta oksasta siellä takana kuten esim juuri korvien yläpuolella. Ne vievät huomiota pois itse asiasta.

Ainesta on. Ostappa kamera avokille! ;-)

11. Tarvis varmaan lahjoittaa toi oma sille kun saa niin paljon ekalla kuvalla jo kehuja. ei herneitä. :) :D :D

12. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Ehdottomasti, syväterävyyskin on heti alusta alkaen kohdallaan tai sitten kuvankäsittely. Sä voit jatkaa HP:lla? ;)

13. Tohon ei tosiaan ole ko lisätty raamit.. eikä ees rajattu että kai mun tarvii unohtaa tää koko harrastus ja myyä kamat eukolle. *snif*