Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Punavihreän propagandan sietämätön harmaus

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana pikkuteemu, 31 Toukokuu 2012.

Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus

Tänks. Sen verran uutterasti Sakke jaksoi tuota legendaarista 10%:nsa jauhaa että kiinnosti. Ja se loppujen lopuksi se olikin sitä hyvöksi havaittua nettihuumoria ja sarkasmia. Hyväksi havaittu tapa.

No joo, se on varmaan läpikäyty. Mitä mun duuniin tulee, niin valitettavasti kannan joka päivä huomattavasti painavempaa kamaa kuin salkkua. Ja sen lisäksi pitäisi vielä tehdä sitä varsinaista duunia.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

Oooko muuten Silvasa kuullut, että kaikki ruotsalaiset ovat homoja?  No, poikkeuksia tietysti on, mutta aineski se 90 %?  Saataisko tästä viihdettä loppuviikoksi?

2. Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus

Ootko tehnyt empiiristä tutkimusta? :)

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

No nyt täytyy myöntää, että omakohtaisia kokemuksia ei ole....  Mutta, eiks n.s. yleinen mielipide ole ihan yhtä hyvä?

4. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 14 Maaliskuu 2019
  5. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Mä kävin just vähän aikaa sitten stokholmissa katseleen ja kuvaileen Roller Derbyä eli kansanomaisemmin Lesbohuispausta ja täytyy sanoa että prosentti oli kova, vaan ei ihan 90%. Tosin otantankin oli pienempi. Omakohtaisia kokemuksia noinpäin on vähän vaikeampi saada.

6. Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus

Monille tuntuu sekin kelpaavan.

7. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

8. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113

No, itse asiassa minulle kunkin suuntautuminen on ihan yksi lysti ja yhtä hyvä. Kalaporukassa on pari homoa, eikä se näytä mitenkään kalantuloon vaikuttavan. - Ainakaan siis heikentävään suuntaan....  Minä hoitelen omani ja muut tehkööt samoin, ei kuulu minulle. EVVVK.

9. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 216
    3 528
    113
  10. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63