Vs: Punavihreää propagandaa Jos puhutaan 7Päivää-lehdestä tai Radio Novan aamuviihteestä, siitä onkin aika pitkä matka toimittajiin jotka tutkivat asioita. Joo, kannattaa kuunnella asiaohjelmiakin välillä.
Vs: Punavihreää propagandaa Ok, nyt alkaa selvitä, eli uutiset ja asiaohjelmat on ok... Sitten voikin miettiä tuleeko yllätyksenä että joku suomipop-kanavan juontaja jauhaa puutaheinää. Ja vielä enemmän voi miettiä miksi kuuntelee sitä jos vituttaa. Ei kannata snagarilla käynnin jälkeen haukkua koko kylän ravintoloita..
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Kokemukseni mukaan toimittajat ovat ammattikunnista se, jonka ihmisillä on epärealistisimmat käsitykset omista kyvyistään. Joskus kouluttajankin toimineena... Jos journalistien puheita kuuntelee, niin hehän osaavat mitä vain, ja oppivat ihan saman tien: ei kannata jauhaa perusteita, mennään nyt eteenpäin ja asiaan. Harjoitustehtävistä sitten vaan ei onnistu ensimmäinenkään.... Miten nyt sillai? Kouluttaja on selittänyt huonosti, kuis muutenkaan. - Ja taas on syyllinen selvillä
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Keskustelun taso, on kl tasolla, sille ei voi mitään Mutta lienee selvää että toimittajan ammatti on kutsumusammatti? Joten ammattiin ajautuu ihmisiä joilla on missio muuttaa maailmaa? Samoin on vaikea kuvitella, että vaikkapa hesariin palkattaisiin suomen sisun ajatuksia kannattava toimittaja? Soini voisi verrata sanomisiaan vaikkapa Kataisen sanomisiin, tai persujen touhuja muihin kansanedustajiin, niin hän varmaan tekeekin ja itse ymmärtää tosiasiat, Soinin viesti on tarkoitettu vähä-älyiselle kansanosalle?
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Kaikella ystävyydellä nyt alkaa Sakke argumentit olemaan jo niin huonoja, että kannattaisi lopettaa vielä kun on hitunen uskottavuutta jäljellä.
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Tämä oli hieno kommentti ja sopii moneen muuhunkin ammattiryhmään. Nyt just tuli mieleen opettajat joilla on samoja elkeitä.
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Joo, olet oikeassa. Trollaaminen on joskus kivaa, jos saa jonkun mukaan vedätykseen, mutta, rajansa kaikella.
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Nykyajan työelämä vaatii omnipotenssia. Onko tässä se syy miksi kaikista pöllöimmät menestyvät parhaiten? Vai olenko vain katkera kun noin ajattelen? Mutta toisaalta kun varsin hyvin tiedetään, että persut ovat menestymättömiä luusereita, niin merkitseekö tämä, että he ovatkin fiksuja? Joku tässä nyt mättää... Ehkä pitäisi välttää yleistyksiä?
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Opettajien kouluttaminen se vasta hommaa on... on tullut sitäkin nuorena kokeiltua. Nöösipoikana olin maatalossa töissä ja jouduin putsaamaan kanalaa; aika hirveää se kananpaskan haju. Nyt olisi vaikea päättää, lähtisinkö opettajien täydennyskoulutuspäiville kouluttamaan vaiko kanalaan paskaa lapioimaan - arpomiseksi menisi (Hypoteettinen valinta; kumpaankaan ei todennäköisesti/toivottavasti pyydetä/joudu...)
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Oletan että tää oli mulle... Joo, en ole. Hämmentää vaan tuo teinimäinen asenne jossa "kaikki on tyhmiä koska ainakin ne tyypit mitkä mä tiedän, on sellaisia". Ammattikunnasta riippumatta.
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Mahtoiko nyt tämäkin olla mulle.. Yleistämisellä olisi joku perusta jos olisit käynyt syömässä vaikka 90% kaupungin ruokapaikoissa, paskakebabista huippuravintolaan. Mutta jos olet vetänyt vain ranskalaiset Veijo Esson baarissa, niin aika heikolla pohjalla mennään. Bon appetit!
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Hih.... Todetaan nyt, ettei kellekään jäisi epäselväksi; minulla on itsellänikin yhden toimittajayhdistyksen jäsenkortti. Ainakin se poppoo on hyvin mukavaa ja erittäin fiksua väkeä (ehkä sitten sitä 10 prosentia... Joskus kun pitäisi tehdä n.s. oikeita töitä koneella ja laiskotus iskee, on muka mukavampi trollailla netissä. Eikä niin pientä pilaa, ettei joku täydestä ottaisi. Nettijutut ovat joskus hiukan fiktiivisiä - oletteko sattuneet huomaamaan?
Vs: Punavihreän propagandan sietämätön harmaus Tämä on sulle, aivan selvää juttujuttu foorumi tekstiä.Täällä sinun lisäksi muutama muu vetää nenuun herkästi herneitä. Anna mä arvaan oot kansankynttilä, päivääkää et ole kantanut salkkua raskampaa?