Vs: jääpallot Kivoja palloja. Kahdessa ensimmäisessä voimakkaat sinisen heijastukset syövät kuvien laatua.
Vs: jääpallot tykkääks noin? mun mielestä vika on vähän valju ilman noita heijastumia tai sävyjä. se onkin ainoa joka on selvästi yläviistosta otettu. tämä siksi että jäätä oli aikalailla muuallakin ja olin pari kertaa mennä itsekin sekaan. piti vähän hätäseen räpsiä.. nehän on toki kaikki säädetty lähes överiksi mut mun mielestä toimii vielä. harmittaa vaan että toi jää missä ne roikkuu on vähän liian sininen. emmä kato osaa sitä vaan säätää. tai sit ei riitä hermot. kiitos kommenteista
Vs: jääpallot [quote author=33polovi link=topic=30683.msg240023#msg240023 Sininen sävy näyttää melkein kuin jäässä olisi bensaa seassa eli kyllä se häiritsee.. [/quote] Tuli muuten sama mielikuva tuosta ylimmästä, mutta ei se mua pahasti hämää. Keskimmäinen on noista paras, siinä näkyy hienosti sekin että ne roikkuu ilmassa. Kolmannesta ei samalla tavalla näy että on ilmaa siinä jään ja veden välissä. Mielenkiintoiseen ilmiöön olet törmännyt ja vielä saanut hienot kuvatkin.