Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pumppu

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Juki, 10 Toukokuu 2005.

  1. Juki

    Juki

    313
    0
    0
    Sydämenlyönti keväälle.
     
  2. Onpahan sekava. Eipä siitä kai osaa muuta nyt sanoa.
     
  3. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Juuh, ei meinaa aueta...

    Oisko matala vesi, ja jotain siellä pohjalla aiheuttaa niitä sydämenlyöntejä... mutta sekava on.
     
  4. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Mikä toi on? Mä en ymmärrä ollenkaan.
     
  5. Hienot värit ja vesiefektit, mutta liian hajanainen ja sekava, kun ei ole linjoja eikä kiintopistettä.
     
  6. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Vaikuttaisi matalalta keväiseltä purolta tai muulta missä laineet liplattaa. Idea on hyvä, mutta toteutus ei oikein aukene :/
     
  7. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    No ootte te hassui kun kukaan ei tykkää, minä taas tykkään tästä kuvasta hirmusesti.
    Mielelläni näkisin vaikka isompana versiona seinällä moisen, kun minun katseen tuo ainakin jotenkin tarraa kivalla tavalla.
     
  8. Ihan nätti kuva, mutta yhteys otsakkeeseen jää vähän auki. Kuvaako se tuota pulssimaista aaltojuttua tuossa vai mitä ajoit takaa?
    Jotenkin tuntuu, että tästä ei saa kiinni mistään. Taustakuva-ainesta (hyvää sellaista).
     
  9. Juki

    Juki

    313
    0
    0
    Kuvassa on tosiaan pystysuunnassa noin 10 cm kaistale hiekkaiselle rannalle laskevaa kevätpuroa ihan kokeilumielessä napattuna. Itse näin kuvassa heti vasemmassa reunassa sydänkuvion kiven ja auringonvalon "maalaaman" värähtelyn muodostamana. Tiesin kuitenkin kokonaisuuden jääneen suhteellisen sekavaksi ja liian sekavaksihan se ilmeisesti osoittautui kommenteista päätellen. Joskus on hyödyksi laittaa esille kuva, josta ei itsellä ole mitään varmaa mielipidettä paremman käsityksen muodostamiseksi. Kiitos kaikille kommentoijille!