Haastaja: emerik Aikaa käytetty: 22h Hmm... ei ollut tarkoitus tulla haistatelluksi tahi haistatella ketään, mutta silti piti rekisteröityä. No sitä saa mitä tilaa Tästä tuli pullot, kun piti räpsäistä luomukuva, sori. Oikeesti piti löytää rikottu pullo, mutta tietenkään silloin kuin semmoisen "haluaa" löytää, niin ei missään ole. :: Tämän viestin loi Haasteen automaatinen viestimuotoilija ::
Heh, minä koetan teiät uudet aina löytää Mut passeli suoritus, tosin tylsähkö hivenen. Mutta koetin antaa helpon aiheen, ehkä se ei ollutkaan kovin luovuutta oleva aihe? Jep, jep, mut hienoa että sait suoritettua. Toivottavasti jatkossakin haastelet ja haastettavana oot?
Tylsä kuva tylsältä tyypiltä. Ainoot pullot mitä tuli vastaan kun kävi otuksen kanssa ulkona. Mikä on kai hyvä asia:-s Jos se rikottu olis löytynyt, niin kuvateksti olis ollu "mielummin astun koiranpaskaan, kuin tähän", mutta se kuuluukin jo sinne koirakeskusteluun...
Joo-o, onneksi et rikkonut. Niistä on kyllä riesaa vaikka onkin oman pojun tassut säilyneet tänä kesänä ehyenä. Viime kesänä tuli yksi pahempi haava (eläinlääkäri käynti) sitten pari pienempää haavaa. Ja tästä saa kiittää taas näitä iki-ihania teinejä. Itse oon huomannut että monesti hyvä idea haasteen aiheeseen saatttaa tulla ihan paripäivää myöhemmin haasteen tehtyä. Mutta aihe onkin käsitelty joten humps..