Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pullistus.. ..pullistelua, njäääh..

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana emerik, 26 Heinäkuu 2005.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    ..dods, dods.. ..moka, moka ja mooooookaaaa.. ...uus kuva tulossa myöhemmin.. ...mooooooooooookaaaaaa!!!!

    ..jos koskaan!!!
     
  2. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Nih... pullistus ja pullistelua on aivan eri asia.

    Njaa...mitähän tässä tekis. Mielestäni tässä ei tule ilmi "pullistus", vaan varsin hyvällä mielikuvituksella voi todeta että siinä tapahtuisi pullistelua....ehkä.


    Voiks näit haasteita teettää uusiksi (?). Noh...menkööt nyt, mutta tulevaisuutta ajatellen kielioppia kandee tutkailla tarkemmin.
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Pitää funtsia jos keksin tohon varsinaiseen sanaan pullistus idiksen, luin liian hätäsesti sen haasteen lukasin snif.. :´(
     
  4. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    OK
     
  5. Siin sulle pullistelua
     
  6. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
    Arnoldhan se siellä, tunnistin vaikka peruukki päässä.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Komia kuva Tipeltä. Ihan laittaa kateelliseksi moisilla kuvilla mun töherrykset.. :D
     
  8. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    No tuossa on sellainen pieni pullistuma ilman pullistelua.
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Piru että tyylikäs kuva tuosta kaverista. Hittoako minä tänne mitään haaste kuvaa kohta tuomaan kun noin hienoja kuvia yhet laittaa. =)
     
  10. Mutta mutta, eikös haasteen tarkoitus ollut et otetaan haasteeseen sopiva kuva aikaa 2vrk eikä siten et etsitään arkistoista jonkun muun haasteeseen sopiva kuva.
    Tarkoitus on siis testata luovuutta ja hoksottimia eikä esitellä arkistoaan.

    Eli jos haluatte haasteissa pullistella niin kirjautukaa tuonne haaste hommaan mukaan ja odottakaa et saatte haasteen.
     
  11. modenipotusta:

    ja tää ketju ei tänne puolelle kohta edes kuulu, kun itse haastettu ei ole pistänyt tänne yhtään kuvaa.. noikin pullistelukuvat imo pitäis olla tuolla kuva-puolella, eikä tässä ketjussa.
     
  12. Olin vähällä pistää stopin kun muut alkoivat lähetellä kuviaan aiheeseen, mutta tulin toisiin ajatuksiin sillä perusteella että on kiva nähdä muidenkin näkemyksiä samasta aiheesta.

    Kuitenkaan, kun emerikillä ei ole edes omaa kuvaa esillä, toivoisin että aihe jätetään rauhaan... Näkisin haasteen hylätyksi ja jatketaan siitä eteenpäin normaaliin tahtiin.
     
  13. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Itseäni ei haittaa nuo kuvat ja ihan hyviä visioita aiheesta. Minusta tässä pysytään ihan siististi aiheen sisällä. Tuo mukavasti piristystä. Joten ei nysvätä liian tarkkaa pilkkua. Irkissä voi moittia minulle sitten. :)

    Haastekuva oli minulla mutta kuten jo aiemmin ilmaisinkin niin pienen sekaannuksen takia se olikin täysin väärä kuva. Oma moka. :(
     
  14. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Ähyh, niinpä onkin, tulipa taas perinteisen miehekkäästi edettyä:"tässämitäänohjeitaooennenkääntarvittukyllämäänäätiedäntostvaanpistääniinhyvätulee". ;)
    Ei tule toistumaan.
     
  15. Likewise...ööven'äyt

    (enmuutenollutaiemminnähnytkääntotakuvaa)
     
  16. Höpöhöpö. Ainaootnäyttänyt ton saman.
     
  17. Lues ny uudemman kerran, mitä siinä lukee.....
     
  18. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vita uhkas jo sulkee koko topicin..snif.. :´(

    ja antaa jälkiruuaksi kaikille piiskaa. :)
     
  19. no tää oo alkuperäistä aihetta nähnykkää enää :D

    wolfieeee? :F
     
  20. peet

    peet Member

    764
    0
    16
    Mutta ei turha kuitenkaan, tulipahan Tipen ja minun luettua osion ohjeetkin. ;)
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.