Ihmisillä on kovin erilainen musiikkimaku ja siksi on jyrkkiä ja vahvoja mielipiteitä. Itselläni on joskus vaikeaa hymistellä, jos en pidä jostain yhtyeestä. Sama koskee laitekeskusteluja, kun tiedän, että laatu- ja hinta menevät usein käsi kädessä ja halpaa ostamalla vain tuhlaa. T Jukka
Vs: Miten suhtautua musiikkifoorumiin Kuka suo Jukkis nyt "kiusasi" kun sä nostit tämmösen keskustelun esille? Eikös nämä just sellasesta nouse.
Vs: Miten suhtautua musiikkifoorumiin En oo musiikkiforumilla käynyt. Mutta ehkä sielläkin meuhkaa joku kertoen niistä jotka luulevat tekevänsä taidetta eivätkä tajua olevansa karaokessa. Taas itse musiikin suhteen mä sulatan kaikenlaista laidasta laitaan. Kyllähän mä sulatan muutenkin kaikenlaista joskin teköälykköjä olen karsastanut varsasta saakka. Mutta mielimusiikiksi käy kaikki mistä satun pitämään. Kun en oikein osaa lokeroida, en musiikkia enkä muutakaan. Olen vähän itsekin koittanut jotain rämpytellä mutta se kaikki on ollut karaoketasoa. Myös karaokenikin.
Vs: Miten suhtautua musiikkifoorumiin Mun kokemuksesta muusikoiden.net. Möin kerran sitä kautta oman kitarani, kaikenlaista ostajaa olikin. Yhteydenottoja kauheasti, suurin osa tyyliin:"varaa mulle, tulen hakemaan, jos saan joltain kyydin. olen juuri nyt pa, voinko maksaa erissä?" tai liuta sellaisia kitaran elektroniikkaa koskevia spesifejä kysymyksiä, joista en ymmärtänyt mitään. No sehän on vain omaa tyhmyyttäni. T Jukka