Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Ruohomeri

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 12 Syyskuu 2008.

Kummalista veneilyä?

1. Vs: Ruohomeri

Liikaa häiritseviä elementtejä.....

2. Vs: Ruohomeri

Horisontaalipellosta yllättäen nousevaa kolmiolinjaa... Maaseudun layereitä, ihan ylimpänä erotuskyvyn päässä kamppailevaa kurkiparvea, perässään johtajalokit. Ihan linjakas.

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: Ruohomeri

Kyllä minä pidän, tässä on huumoria mukana. Itse boostaisin aavistuksen värejä, mutta se olenkin minä.

4. Vs: Ruohomeri

Kiva tuo purje, mutta miksi kuva on epäskarppi ? Kyllä filmiaikana vaan...

5. Vs: Ruohomeri

Oli kovin kaukana (Sawox kaakana) kuva otettu sairaalan lintutornista tuostalla olevat talot hamari = 3-6km obbarina 70-200mm + tuplari=600mm ja 70% croppi.

Olin siis menossa kuvaamaan ja tässä tarkempi samasta paatista etäisyys noin 15m polttoväli n.25mm, oikeastaan tuota lähdin tornille kuvaamaan kun ei ole tuota kuvaa purjeilla (on vain mastolla).:D

Kuvannimi masto hässäkkä.

6. samja

samja

56
    0
    0

Minusta eka kuva näyttää jotenkin oudolta. Jotain rakeisuutta. Onko kuvaa terävöitetty jälkikäteen?

7. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36

Vesistöt ne rehevöityy,mutta urpot seilaa aina vaan. Elementit kohdallaan, hieno kuva.

8. Vs: Ruohomeri

Eikö kukaan huomaa ajotusta (tolppa).
    Pari tekotaide kuvaa samasta paatista:D

9. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63

Niin, siinähän näyttäisi olevan Jeanneau Sunrise jostain 80-luvun puolivälistä. Eipä tästä nyt juuri muuta saa irti.

10. Juha Koli

Juha Koli Well-Known Member

1 532
    87
    48

Ei se outo ole, vaan normaalia JS-laatua