Vs: Pudonnut tähti Kaunista jälkeä. Tasapainoinen kuva mielestäni. Jotenkin mielenkiintoinenkin. Mitä on tuo D76 soft stock? Stock ja 1:1 D76-litkut tiedän ja käytänkin... Hyvin toimii kehite tässä, sopivan pehmeää, sopivan terävää.
Vs: Pudonnut tähti Kiitos kommenteista! Soft stock on hieman käytettyä, eli ”pehmeätä” kehitettä. Minulla on litran verran käyttöliuosta (D-76 full strength stock), josta jokaisesta kehitetystä filmistä poistan noin 1/4 osa ja korvaan tuoreella samanlaisella stockilla. Uskottelen itselleni että tämä tekee hieman pehmeämpää jälkeä mutta mene ja tiedä onko todellakin näin.
Vs: Pudonnut tähti Kompositio ei vastaa kuvan muuta laatua. Kuvan nimellä on yritetty täyttää tyhjää turhaa yläosaa, ( vaikka pudonnut tähti lienee jo alhaalla). Ai, katsotaanko sitä kadonneen tähden tyhjää paikkaa? Keskellä päivää? Taidan olla hitaalla. Ylhäältä cropaten reilusti pois niin linjat asettuu paremmin.
Vs: Pudonnut tähti Katos pahusta! Hitaalla siis olin. Ehkä Lumian säröytynyt näyttökin auttoi kivasti . . .
Vs: Pudonnut tähti Jos se on pudonnut niin ei enää tarvitse katsoa ylös.Kuva ihan ok.Kalinaiseen vertailu on jo rohkeaa
Vs: Pudonnut tähti Kai sitä voi tarkastella mistä se tähti putosi, jos vaikka toinen olisi tulossa? Kuka on Henna Kalinainen ja miten hän liittyy kuvaan?
Vs: Pudonnut tähti BB-Henna. Sitä tässä olen miettynyt, että miten saisi kaikki turhan tiedon pois päästä ja jotakin järkevää tilalle.
Vs: Pudonnut tähti Jospa nyt kuitenkin keskusteltaisiin postatusta kuvasta eikä sellaisesta mikä ei siinä ole. Sopiiko?