Vs: Naapurin tyttö Klassik. Ja vaikka kuinka yritän olla sanomatta. Kaatuu oikeelle. Puoli astetta vasenpaan. Tällasessa pitäs ooa just silleen....
Vs: Naapurin tyttö Prkl, mä kun käänsin vielä vähemmän juuri sinne (siis oikealle), olisikohan ollut 0.25. Oli mun mielestä vasemmalle, sama kuin horisontin kanssa, mä en vain saa sitä suoraan. T Jukka
Vs: Naapurin tyttö Väkinäistä jonninjoutavaa ihmispönöä. En vaan ymmärrä miksi näitä kuvaa ja vielä vähemmän miksi on esillä.
Vs: Naapurin tyttö Kyseessä lienee n.s. vanhojen päivän pukukuva. Mallin kannalta se on silloin ainutkertainen hetki elämässä, jonka hän varmasti haluaa ikuistettavaksi, hinnalla millä hyvänsä. Jos yksi kuvaaja ei kuvaa, niin löytyy sitten toinen.
Vs: Naapurin tyttö Ei mielestäni jonninjoutavaa sen enempää kuin lasipurkissa oleva kädenpätkä.Oikeastaan hyvä kuva.
Vs: Naapurin tyttö Ok, niin vanhojen päivän kuva. Jotenkin erehdyin luulemaan että joku sessio, no pönö kuitenkin, eikä minusta syytä esitellä valokuvana. Mutta jos tarkoitus on laittaa esillekaikki mitä kuvaa niin sitten.
Vs: Naapurin tyttö Puhuisitteko kuvasta, ei postausperiaatteista, kiitos. OT:teelle voi perustaa osion yleistä keskustelua osioon. T Jukka
Vs: Naapurin tyttö Välillä on hyvä muistukseksi puhua postaus perusteistasi? Joita ei varmaan ole vaan kaikki mitä näet vaivaa tuottaa nettikokoon, lienee meidän syytä katsoa? Välillä on toki aihan aihetta katsoa, vaikka vain arviolta 1-2%? No mitä kuvasta voisi sanoa, ehkäpä tulee mieleen valokuvauksen alkuaikojan kuvat, joissa kädet aselteltiin noin ja katsottiin noin. Jotenkin tulee mieleen jonkun lainen b-luokan luokkakuva, missä väsynyt kuvaaja ohjaa kaikki samaa poseen ja nykäisee lonkalta kuvan, sanoen sitten seuraava. Vaikea kuvitella että naapurin tyttö kehystäisi tästä printin, vaikka mistä minä tiedän, vaikka olisi terävin kuva hänestä ikinä?
Vs: Naapurin tyttö Kaikin puolin hyvä vanhaintanssiaiskuva, mutta kaipaisin vähän lisää valoa silmäkulmien alle. Muuten oikein hyvää Hollywood-pönöä!
Vs: Naapurin tyttö Mä itse en näe tätä vanhojen tanssien kuvana. Ne on yleensä siellä juhlasalissa otettu ja taustalta voi näkyä myös muitakin. Jos tämä on vanhojen tanssien kuva, on kuva otettu studiomaisesti joka on kylläkin jäänyt taustan ja lattian osalta hiukan kesken. Tämä on oikein hyvä dokumentointi kuva hameesta ja tytöstä liittyen yhtään mihinkään ja silloin tausta toimii. Kuvia on niin erinlaisia ja ne pitää nähdä kuvana eikä liittää johonkin mikä ei niistä ilmene. Kuvan nimi voisi edes antaa asialle arvoa, vanhojen tanssien hame, niin sitten se olis helpompi sijoittaa jonnekkin. Nyt se on vain naapurin tyttö.
Vs: Naapurin tyttö Räpsy, aika tökerökin sellainen. Tosiaan tulee mieleen erittäin huono studio pönötys.
Vs: Naapurin tyttö Valaistus on aika hyvä, kunnolla valoa, varjoa ja vinjetointia. Käsien (ranteiden) asentoa tarkistaisin, ovat jotenkin kierossa. Samaten katseen suunta ja pään asento vois olla joku toinen. Kyllä tämä kuvasta käy.
Vs: Naapurin tyttö Ihan asiallinen studiokuva, itse olisin kuvannut kauempaa pidemmällä putkella, nyt laajis läheltä vääristää (olisko 28 mm vai tuntuuko vaan siltä?). Tämä tuskin haittaa kohdetta, teknisesti ylivertainen moneen täällä. MV-nä olis saanu yksmieliset kehut, ja varsinkin jos filkalla kuvattu...
Vs: Naapurin tyttö Kyllä tämä taisi olla jotain 40 mm, joten ei siitä syystä kai vääristä? Juuri on huuhtelussa 66 kuvattuna! T Jukka
Vs: Naapurin tyttö Ok, toi filmiviittaus on tietoinen sisäpiirivitsi (kuva kuitenkin DSC), mut koska kamera ollu kuvatessa tytön navan tasolla vaatii kyl aina telepuolta, varsinkin asiallises muotokuvas. Teknisesti kuitenkin ok. jos .
Vs: Naapurin tyttö Meillä ainakin mentiin valokuvaamoon tyttären ja pojan vanhojenpäivänä - ihan porukalla. Myös pienemmät lapset kuvattiin samalla. Harvoin niitä päiviä on kun jotain aivan erityistä on. Mukavia muistoja ..... Hups. kuvan kommentointi meinasi unohtua: Kuvasta tykkään oikein paljon, valo hyvin kaunis. ja tausta sopii tyttöön ja pukuun. Poseeraus sopii juuri tähän tilanteeseen hyvin. Lähikuva kiinnostaisi myös.