Sanna Marin on vilahdellut muutamaan otteeseen myös tällä foorumilla, eikä ihme - onhan hänestä kuvauksellisena henkilönä paljon valokuvia, ja myös tässä Presidenttipelistä ketjussa. Mediassa hän vilahtelee paljon useammin. Tässä viimeinen vilahdus; vähän erilainen arvio tältä aamulta. Sanna Ukkolan kolumni: Sanna Marin, nolo keikari
Sanna Marin tosiaan kiinnostaa mediaakin kovasti, vaikka hän on nimenomaan todennut kärsivänsä julkisiudesta.
"Olin köyhä, en ole enää. Repikää siitä." Kun överiydestä tuli hyve – nyt itsenäisyyspäivän mitalitkin kelpaavat bling bling -somisteiksi
Marin teki kyllä karhunpalveluksen suomalaisille naispolitikoille esittelemällä paljasta takapuoltaan julkisesti. Meillä on kuitenkin vakavasti työhönsä suhtautuvia naispolitikkoja enemmän kuin itsensä paljastajia. Eihän näitä itsensä paljastajia juurikaan ns. suuressa maailmassa arvosteta. Varakkaille tietysti kelpaavat petikaveriksi. Ihmettelen näitä sos.dem. pääministereitä, jotka eivät hyväksy itseään vaan pyrkimyksillään tekevät itsestään naurunalaisen. Muistaakseni puhuttiin eräästä Paavosta, joka halusi lapsensa ruotsinkieliseen kouluun, saadakseen näin heille suomenruotsalaisen arvostetumman statuksen. Toki löytyy kunnollisiakin demaripääministereitä. Esimerkkinä vaikkapa Väinö Tanner. Hän hankki vaurautensa omalla työllään eikä koskaan vauraudellaan ylvästellyt.
Eikä se persekään kaksinen ollu siinä kuvassa, joka siis on Marin itse julkaisema. Tiedä sitten kuvaajasta.
Jotkut diggaa et on flat ass jotkut taas et fat ass. Bebamakuja on monia. Mut jos istumiseen kelpaa niin tarpeeks "hyviä" kaikki?
Olet oikeassa kyllä. Visuaalisesti arvioin vain, valokuvaustakin ajatellen ehkä. Tokihan ihmiset laittavat foorumeille monenmoisia kuvia itsestään, sehän on varmasti jopa ylösrakentavaa. En kuitenkaan koskaan muista nähneeni missään maailmassa yhdenkään valtion aikaisemman pääministerin itse sosiaaliseen kuvaa omasta perseestään.
Hämmästyttävän j Eiköhän nuo persejutut jo riitä? Jos vaikka aikuismaisempia ja asiallisempia arviointeja kuvista ja vaikkapa poliitikoistakin, jos kiinnostaa? Toisten takapuolien julkinen arvostelu on moukkamaista ja myöskin nulikkamaista käytöstä. Yrittäkää edes...
No, hyvää illanjatkoa... Itse en enää jaksa noita - suorastaan ällöttäviä - juttuja lukea. Ehkäpä joitakin harvoja vallan kikatuttaa?