Sain käsiini päältäpäin hienokuntoisen Praktisix 6x6 kameran waist lever viewfinderilla ja Jena 2,8/80 objektiivin. Onko laukkulaisia kokemusta kamerasta? Muuten näyttää toimivan, mutta suljinverho jää auki useimmilla nopeuksilla. Tietysti tämän ikäinen kamera joka on ollut käyttämättömänä vuosikymmeniä tuntuu tahmealta joten kannattaisikohan käyttää huollossa? Mescher-huolto olisi ehkä tuolle hyvä vaihtoehto. Objektiivikin on todella hienossa kunnossa.