Olisiko arvon herrasväellä viime hetken vinkkejä mitä prahassa kannattaa käydä pällistelemässä ja kuvailemassa. Olisin huomenna menossa. Perhana kun on kurjat kelit, eli sisätilavinkkejäkin otetaan vastaan. Kiitos, L
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Heippa Vituksen kappeli on ainakin ihan varma nakki upeine lasimaalauksineen ja seinäreliefeineen/patsaineen, yksijalan käyttö voi antaa lisämahkuja. kidutusmuseo(huh), ikävännäköisiä vehkeitä, mikä kuvaa hyvin ihmisen raakuutta, siellä tosin ei saa kuvata, mutta ei ainakaan mun kimppuun kukaan hyökännyt kesällä 2007 kun kuvasin. Nyt jos itse sinne lähtisin, niin keskittyisin kerjäläisiin, kulkumiehiin ja muihin vähäosaisiin, jotka asuvat siellä tänäkin talvena ja selviävät jotenkin. pientä tippiä vastaan saa varmaan kuvausluvankin.. Upeita neukkuajan retrometroasemia ja muutakin kaupunkiliikennettä raitsikoissa. Harri
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Pidäpä omaisuudestasi huolta. Pitkäkyntisiä on enemmän kuin Tukholmassa. T. K.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos praha on kyllä hieno kaupunki ja olutkin halpaa. kaarlen silta on upea. myös entinen stalinin patsas paikka mikä on nykyään skeittareiden käytössä on kiva.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Poikkeapa U Flegussa, tummaa olutta ja Pivni sýriä kyytipojaksi. Monisatavuotisella perinteellä tehtyä oman panimon tummaa olutta ja valkoista juustoa sipulin kera. Lorauta siihen olutta ja sekoita. Nauti leivän ja oluen kera. Mitä tällä on kuvaamisen kanssa tekemistä? Ei mitään. kapa
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Mikäs kelissä vikana, saattaa tulla jopa vähän luntakin, mutta plussalla pitäisi kuitenkin olla. Hieno vanha kaupunki, siinä saa helposti parikin päivää menemään ei sitä kannata sisällä tärvää, jos et kerran ole ennen käynyt. Olut on hyvää ja edullista, varovaisuutta sen kanssa.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Tähän auringonnousun aikaan Prahan kujalta otettuun kuvaan tiivistyy mielestäni koko lailla paikan syvin olemus...
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Toki, jos mahtuu saksalaisten turistien sekaan, itse käytiin ovella ja haettiin mukavampi paikka.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Voihan se olla. Jokunen vuosi sitten siellä kävin. Tosin olin suht ajoissa jotta sekin saattaa vaikuttaa.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Ilmeisesti riippuu vuodenajasta ja muustakin ajankohdasta. Myönnettäköön, että on jo nelisen vuotta siitä, kun siellä kävin. Silloin paikallisten kanssa. Opettivat tuon juuston syönnin. Vaan enhän minä näistä asioista tiedä, kuten sarkastiseksi ja kyyniseksi heittäytynyt A. kapa
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Hyvää paikallista olutta kannattaa juoda paljon, tulee rennompia kuvia. Hyvännäköisiä naisia, Prahassa. Kannattaa pitää kamerat ojossa ja jalustat tanassa. Ja antaa sulkimien laulaa ! Liikaa ameriikkalaisia, niissä ei edes mahdollinen hyvännäköisyys auta ... Varo ettet kompastu vanhalla juutalaisella hautausmaalla niihin kiviin (joka on kaikille romantikoille MUST kuvauskohde, varsinkin jos löydät sieltä aamusumun). Kai se on pilalla toikin kaupunki, mulla on sieltä kauniita muistoja kaukaiselta ajalta. Voi että ... Edit: Typoja.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Mielestäni on kovin surullista, että vanhan eurooppalaisen kulttuuri- ja yliopistokaupungin syvin olemus tiivistyy muutamaan humalaiseen (tai sen näköiseen) turistiin jossain prahalaisen alennustissibaarin edessä. Tai no onhan tuolla takana Kaarlen sillan portti.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Kyseisessä baarissa en ole käynyt. Mutta suosittelen baareja ja ravintoloita, jotka sijaitsevat turistikatujen ja myyntikrääsäkojujen ulottumattomissa, siellä sivukujilla ja sisäpihoilla, kaukana turisteista. Ruoka ja olut on halvempaa ja tunnelma on autenttisempi.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Kolkyt penniä maksoi halvin tuoppi nuoruuteni toivioretkellä Prahan laitakaupungilla, työläisten suosimassa viihtyisässä anniskelupaikassa. Ei enää ehkä ihan samat hinnat ? Prahassa kannattaa katsella ja kuunnella vanhaa upeaa eurooppalaista kulttuuria (kuten kaikkialla Euroopassa), rakennuksia ja yrittää välttää ameriikkalaista hapatusta. Eurooppalaiset ihmiset ovat vielä tälläkin vuosituhannella, pääosin, mukavia ja älykkäitä, päinvastoin kuin ... Edit: Tissejä näkee matkustamattakin Prahoihin, ilmaiseksi ja kääntämällä vaikka katseensa omiin nänneihinsä. Tissit ...
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Vale, emävale, tilasto. Kaipa tästä jotain osviittaa kuitenkin saa: Prague outranks Paris and Stockholm among EU's richest regions Markan maksoi tuopit silloin joskus. Viimeksi käydessä, aivan liian monta vuotta sitten, oli hintataso kutakuinkin samoissa. Allekirjoitan sen, ettei kannata mennä paikkoihin, joissa on isoimmat mainoskyltit. Aivan vieretä löytää aivan helmi paikkoja. Maquis de sade on aivan vanhan kaupungin torin takana. Sen mustaksi pinttyneen kirkon takana. Se on 100 vuotta sitten bordellina toiminut kiinteistö, jossa on kaunista punaista samettia seinillä. Metroasemilla kannattaa käydä. Ne on hienoja paikkoja. Metrolla kannattaa ajaa pitkälle ja kävellä keskustaan. Matkalla on paljon nähtävää.
Vs: Prahaan, vinkkejä kiitos Ei ne missään keskustan hi(n)tti & turistipelle -kaduilla silloinkaan noin vähän maksaneet, stobet. Yhdessä paikassa vain - öbaut tasan kolmekymmentä penniä, perskele (millä minä sen todistan- en millään?) Halvimmat tuopposet ikinä (jos ilmaisia ei lasketa), ihanaa tsekki -olutta. Silloin oli maa vielä Tsekkoslovakia. Kaksikymmentä vuotta ... Ehkä mua kusetettiin kun olin niin köyhän näköinen. Joissain paikoissa en saanut edes maksaa kun kerroin olevani Suomesta. Aluksi luultiin aina sakemanniksi ja oltiin tosi tylyjäkin välillä. Varsinkin noissa - ei ollenkaan turisti - paikoissa. Olin siis tapani mukaan kävellyt ja kävellyt sinäkin päivänä - varmaan kymmeniä kilometrejä ja eksynyt jonnekin aivan kaupungin laidalle. Silloin kun oli nuori ja kunnossa kävelin matkoja, joita nykyajan rentut kulkevat vaivoin ja pärstä mutrussa edes taksilla. Perkele, mua ei väitetä valehtelijaksi. <SIZE size="2"]30 PENNIÄ - ONKO SELVÄ ?</SIZE> Kyllä itäeuroopan ihmiset ovat sitten mukavia verrattuna joihinkin vitun germaaneihin ! Keltit ovat sitten -myöskin- ihanaa poppoota. Eskimonaiset ovat -toistaiseksi- maistamatta. - Est Edit: Eskimonaisjutska lisätty!