koulu projektia varten taas hieman treeniä. Sain vihdoinkin Graflexiin uuden linssin ja tuli tänään otettua sillä sitten ekat kuvat. isompana löytyy täältä:
Vs: potretti Ihan suht napakka peruspotretti. Silmäpussit tulee hiukan liikaa esille, jollei niitä ole erityisesti haettu. Ääriviivat meinaa hukkua taustaan, hiusvalolla voisi tuunailla.
Vs: potretti Hypnoottinen, tosiaan vangitseva katse. Mielestäni ihan hyvä rehellinen potretti silmänalusineen. Varsinkin, jos mallikin tykkää.
Vs: potretti Tässä on vain hyvä että nk. "ääriviivat" (jotka ovat luonnossa pelkkä illuusio. Kuuluvatkin lähinnä piirustuksiin) eivät ns. "näy". Itse pidänkin usein hiusvaloja lähinnä kökköinä (kuten olen usein kertonutkin). Niiden kanssa on oltava säästeliäs ja taitava. Silloin ne joskus ovat ok. Mitä tule ns. "silmäpusseihin" niin ei voi kuin todeta että hui ja hai (eivät nuo ole mitkään silmäpussit vaan normaalit, ihana kauniit ja aidot silmän aluset ilman keinomuovitusta pötysöpeissa)... Ihana kuva. - Eero
Vs: potretti Kalvakka. Nenävarren valo syö kuvaa, samoiten pienet valopallukat hiuksissa, Photaa pois. Liian tunkkanen ja ahdettu kuva minun mielestäni, persoonallisuudesta puhumattakaan. Ihonpintakin vauvanpyllyä, onko tarkoituksella? Edit: kuva huutaisi hieman väljyyttä, sivustoilleen..(ylös+alas) Silmät epänormit, onko piilolinssit? Vai mistä moinen heijastus?
Vs: potretti Täältä komppikitaraa Estille. Valojen heijastukset tekevät varsin kissamaiset silmät, toimii yllättävän hyvin.
Vs: potretti Kiitoksia kommenteista! valopallukat on kovakoruista ja itsekin mietin niiden photaroimista pois, koska vähän häiritsevät kyllä. ihonpinta on mitä se. eihän ton ikäisillä mitään ryppyjä ole kuvaa ei ole hirveästi käsitelty. poistin pölyt negasta ja vähän säädin leveleitä. moinen heijastus johtuu kahdesta strip lightista eli mallilla ei ole piilolinssejä. lisää treeniä niin alkaa vähän ymmärtämään miten 4x5 toimii tarkoituksena mulla on tämän projektin kanssa (jos saan sen oikeasti toteutettua loppuun) keskittyä kasvoihin, sen takia ainakaan minua ei henkilökohtaisesti haittaa vaikka ääriviivat eivät näy. mulla näytöllä toi näytää kyllä ihan hyvältä ja malli erottuu mun mielestä taustasta ihan ok. mene ja tiedä sitten... sama homma, hiusvalo ei mulle toimi.