noniin.. pikku tauon jälkeen laitetaanpa tällainen pikkupotretti rakkaasta vaimostani.. kommentteja otan mieluusti vastaan..
Vs: Potretti Tuo käsi on jotenkin todella hassusti. Etenkin peukalo tökkää rumasti esiin. Ei ole oikein neitomaista keveyttä tuossa nyrkissä, toisin kuin kasvoissa & laseissa. Silmien heijastuma sopii kaikessa outoudessaan todella hienosti tunnelmaan!
Vs: Potretti joo.. itseasiassa olen peukalosta samaa mieltä.. mutta kun sitä ei kuvatessa huomannut niin kiitoksia kommentista!
Vs: Potretti Tämmöiset amerikan-kumi-iho-blurraukset ei kyllä ole edes animaatioissa mukavia. Valo kyllä toimii.
Vs: Potretti Hieno valaistus. Poseeraus hieman jäykähkö, ehkä juuri luonnottaman käden takia. Mielestäni blurraus on hyvä, yleensä mallit pitävät itse siitä. T Jukkis
Vs: Potretti joo, kiitos jukkis ja vesa! blurraus tosiaan oli ainakin meidän rouvan mieleen ohessa realistisemmalla iholla ja sinisellä käännetty versio..
Vs: Potretti Minä tykkäsin kanssa tuosta blurratusta versiosta. Tulee itekkin siihen sorruttua aika usein. Kaunis valo kuvassa.
Vs: Potretti "Jenkkilän muovi-iho" toimii paremmin. Tämmöisessä potretissa ei kai ole tarkoituskaan pyrkiä täydelliseen realismiin? Lisäksi realistisessa versiossa käden iho on sileämpi kuin kasvojen. Kaunis vaimo sinulla eikä nyrkkikään minua kiusaa, vaikka joku siitä valittikin. Peukalon sojottaminen hallitsee muuten harmoonista kuvaa. Näyttäisikö käsi luonnottomalta jos peukalo photoshopataisiin pois?
Vs: Potretti minulle kivoja elementtejä paljon, coneheadilla nätti vaimo, hetken vangitsemista - vaikkakin lavastamalla, hyvät sävyt ja ameriikkakin on ihan okei vaikka salgado-versio saakin mun suosion aina ja kädet alhaalla .. mutta miksi kuva sitten aiheuttaa niin ristiriitaisen olon? olisiko katseen suunta on kuulkaas herrasväki väärä. vaalea suomen neito katsoo nyt menneisyyteen valppaasti ja unelmoiden vaikka suuntana pitäisi olla tulevaisuus (kuvanlukutaitoni ja semiotiikan tuntemus on sitten aika rajallinen). koittakaas kääntää kuva.
Vs: Potretti niinpä, sitähän tämä nykymiehen elämä on kun tasa-arvon nimissä on feminismi ajettu sisään. "kunnetsä ikinä ja miksä aina". ristiriitaa ja parisuhdeneuvotteluja ,)