Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Marco

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by vmatinmaki, Oct 15, 2006.

Kuvassa yritin hakea hieman kontrastia tatuoidun persoonan ja kasvojen ilmeen välille, siis hieman konseptuaalinen kuva minulle ainakin =) Ilman aamukahvia selittelyt ei kulje =) Eli jos joltain löytyy ylimääränen paketti kahvia niin mulle voi laittaa tulee :)

1. maru73

maru73 Active Member

1,851
    5
    38
    Vs: Marco

Mä tykkään myös tästä. Hyvä valo ja kivat "haalistuneet" värit.

2. Vs: Marco

Katselin noi postaamani kuvat läpi ja huomasin että sävyt ja värit hieman haalistuu kun tänne laittaa? Onko vika mun silmissä vai foorumissa? :)

3. maru73

maru73 Active Member

1,851
    5
    38

Omissa kuvissa täällä en oo huomannut moista mutta jossain muualla kyllä.
    Ja siitä että onko vika sun silmissä en voi vastata kun en tiedä miltä tuo näyttää sun silmissä  ;D

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10,669
    132
    63

Aivan varmasti lähettämäsi kuvatiedostot näyttävät täysin samoilta silloin, kun avaat ne selaimeen omalta kovalevyltästi...

Perinteisesti syy ilmiöön on tämä: otat kuvasi AdobeRGB-profiilissa, mutta weppiselaimet (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) eivät ymmärrä profiileja. Kuvat pitäisi muuttaa sRGB-profiiliin ennen lähetystä.

5. Vs: Marco

Kuva on kuvattu sRGB, käsitelty SRGB ja tallennettu sRBG =) Taisi olla vika minun aamunutuisissa silmissä, siis väärä hälytys =)

6. Esko Turkkila

Esko Turkkila Well-Known Member

1,180
    821
    113

Aiheuttaisiko foorumin tumma tausta harhaa ?

papa

7. Vs: Marco

Sekin voi olla =)

8. Vs: Marco

Tämä kuva kannattaa säästää sillä se nousee oikeaan arvoonsa vasta ajan kanssa.