Vs: Kaksi vanhaa varista En saa nyt oikein mistää kii. Enempi kontrastia ja ehkä väriäkin.(?) Jotenkin tyhjä......
Vs: Kaksi vanhaa varista Mitä mitä.... eis jus varis kuvissa kuvan muut elementit oo merkityksettömiä?
Vs: Kaksi vanhaa varista Olet juuri kuullut, että ne voivat ainakin häiritä. Näinollen muu kaikki paitsi varis kannattaa ilmeisesti rajata pois, jos kerran arvelet, että siitä muusta ei ole hyötyä, mutta haittaa siitä voi näemmä olla. Lopputuloksena on kontekstiton, tylsä kuva linnusta taivaalla.
Vs: Kaksi vanhaa varista Kuva on hyvä... joka muuta mieltä on ei ymmärrä harvinaisuuden arvoitamista!! On mulla tilanteesta pari valikuvaakin, mutta ensin mennään luontotupa linjalla.
Vs: Kaksi vanhaa varista No niin, luontotupa on nyt esillä. Nyt tarvitaan vielä ne ehdot kaatavat kuvat esille.
Vs: Kaksi vanhaa varista V I R U S! Eih, en ole tainnut ennen näitä kommentoida. Ajattelin että tämä kerta riittää.
Vs: Kaksi vanhaa varista Tuli ja melko tökeröstikkin, mutta en vain jaksa tätä mr. sirenin itsensä muiden yläpuolelle nostamista ja ajattelin kerralla ilmaista asiani. Mutta minulla tuskin kompetenssi riittää..;D Noh, tämä tästä.. pitäkee hauskaa.
Vs: Kaksi vanhaa varista Kyse ei ole kuvasta vaan vaivan arvoitamisesta Tänä on luontokuva!!! Jos jaksan niin huomenna laitan sessiosta valukuvan. Montako kuvaa muilla on pesältä?
Vs: Kaksi vanhaa varista Ei riitä ei. Eikä koherenssi, adjutantti, molekyyli, lejeerinki eikä mikään muukaan svistyssana kun ei niitä kukaan viiti ees yrittää ymmärtää.
Vs: Kaksi vanhaa varista Niin, varmaan parasta selventää täs kohtaa, että mun edellinen kommentti ei liittyny mitenkään sinuun, Jari, vaan tähän fiiniin keskusteluun mitä valokuvauspalstoilla keskimäärin käydään. Paljon suomenkielisii sanoja peräkkäin mitkä ei tarkota mitään yhdessä eikä erikseen. Vaan muutamaa hienojen puhujaa osaan arvostaa kommentoinneissaan.
Vs: Kaksi vanhaa varista [QUOTE> [/QUOTE] Mulla on dialla parisen sataa ja digillä yheltä toiselta pesältä 149.