Vs: Potkupallo MM Mulla Argentina-Saksa ainoa koko pari, ja sitten Espanja ja Brasilia irtomaina mukana. ;-)
Vs: Potkupallo MM Jaa mun ensi veikkauksesta jäljellä enään Espanja ja ylläri joukkueena Ghana. Hollanti yllätti brassit tänään komeasti, meni moni pitkäveto kuponki roskiin saman tien. Huomenna Argentiina-Saksa, mielenkiintoinen peli tiedossa.
Vs: Potkupallo MM Uruguai-Ghana 1-1 hyvä peli menossa. Puhdas mutu saksa voittaa rankki kisan jälkeen.
Vs: Potkupallo MM Koska kaavio oli ketuilla tein uuden eilen, ja se on alkanut lupaavammin, nyt jatkossa oli Ghana, ja Argentiina voittaa Saksan, ja Paraguay Espanjan, eli Lopuottelu Arg-Hol, Hol voittaa, pronssimatsi Ghana -Par. Par voittaa. (Nyt siis se onkin uru-par)
Vs: Potkupallo MM Me pelasimme jo mun pojan kanssa vanhalla Stiga -futispelillä Parat VS. Urut. Urut (eli mun poika) voitti 9-8. Tänä päiväisestä Argentiina - Saksa matsista olemme eri mieltä. Skidin mielestä Argut voittaa (Kovana Messi -fanina), mun mielestäni voittaa Saksa (muistelen Rummeniggea). Kohtahan sitten se nähdään ... Olisi hassua nähdä MM finaalissa kaks eurooppaista joukkuetta Saksa ja Hollanti. Ja monien mielestä ehkä tylsääkin ? Turnaus on pelillisesti parantunut vanhemmuuttaan. Tuomarit ovat olleet aika skeidoja (kuten lähes aina), paitsi sakemanni Stark (skarpein juomari). Kivaa kohta päästä niistä muovitorveista eroon myös (toivottavasti eivät pesiydy fudikseen pitkäksi aikaa - olisi kauheeta kuunnella niitä vaikka Stadikalla joskus) ... - E Edit : Kultaa : Saksa Hopskua : Hollanti Pronssia : Uruguay (onko toi ylläoleva mahdollista ?)
Vs: Potkupallo MM Voi voi. Olisin toivonut Diegolle niin kaikkea hyvää. Muistan kun vuonna 1986 meillä oli saksalaisia vieraita. Puolivälieräottelu oli juuri alkanut. Isä tuli kuistille. Vienolla äänellä ilmoitti: "Peter! Peter! Play football! tiivii!" edit: Peter katsoi kummasti. Peter oli (on) taiteilija. edit2: Myös isäni on nykyisin taiteilija. Jalkapallo on yhdistävä tekijä. Kenties? Jalkapallo-ottelu on elämä pienoiskoossa.
Vs: Potkupallo MM Olipas siinä saksalaista tehokkuutta kerrakseen...vakuuttava joukkue kyllä. Suosikkini Ghana ei ole enää mukana, joten taidanpa fanittaa hunneja tästä etiäpäin.
Vs: Potkupallo MM Espanja voitti, muttei noin sievällä pelillä tule Saksalle pärjäämään. Haiskahtaa Saksa-Hollannilta tämä touhu. Kun viimeksi pelasivat loppuottelussa -74, olin lomamatkalla pohjoisessa. Auto meni rikki keskellä korpea, vettä satoi ja Saksa voitti 2-1. Kun tällä kertaa pysyttelen kotona, ei noin huonosti ainakaan voi käydä
Vs: Potkupallo MM Saksa-Hollanti- unelmafinaali lähestyy. Saksanliput illaksi valmiiksi kotikatsomoihin. K.
Vs: Potkupallo MM kai se on espanjaa huutamaan alettava kun muut lattaritanssijat on jo pudonneet. saksa on kuin manu, kaikki sitä kannattaa - kun kaveritkin ,D
Vs: Potkupallo MM Oma suosikkijoukkueni Englanti tipahti jo aikoja sitten. Nyt toivon että Saksa pääsee loppuotteluun ja saa sitten kunnolla turpiin Hollannilta. Saksalaiset kamerat: jep Saksalainen fudis: nope
Vs: Potkupallo MM Hyvä syy lopettaa futiksen MM-kisat mun puolesta vaikka heti: http://www.iltalehti.fi/mmfutis2010/2010070712003831_mf.shtml