Ärsyttää että ärsyttää olla töissä. Koko päivä on kuitenkin tähän asti ollut jokseenkin surrealistinen - nukuin huonosti, heräsin kun kämppikseni heräsi puoli kolmen maissa yöllä laittamaan itselleen ruokaa, nukahdin, heräsin, nukahdin, heräsin, nukahdin ja nukuin pommiin kun herätyskelloni ei toiminut. Sen lisäksi näin unta ja siinä unessa minun piti selittää miksi olen ostanut sähköhammasharjan, ja siitä loppui kaikenlisäksi unessa patterit kun olin ottanut sen matkalle mukaan. Nyt pyörryttää ja väsyttää enkä voi edes lähteä töiden loputtua (6 h vielä, auuugh!) kotiin kun on muita suunnitelmia. Njääh. Minä en nyt millään rupeaisi.
Vituttaa odottaa autokauppiaan soittoa, soittasivat perkeleet, eikö ne saatana ymmärrä, että pienellä ihmisellä on pahanlaatuinen autokuume......
Nyt vituttaa vielä enemmän. Vaiken töissä olekkaan, auto oli jo myyty, ne penteleen autokauppiaat menee ja myy auton??????? Mihin tämä maailma on menossa ?
johan vituttaa olla täällä kun piti tuossa 1½ tuntia sitten päästä kotiin ja työkaveri on asiakaskäynnillä eikä miestä näy. Kaippa sitten huomenna perjantaina lähdenkin 1½ aikasempaa sanomatta mitään. vittu
Nyt vituttaa, ensin Suomi häviää lätkässä ruotsille ja nyt ulkona on aivan mahtava kuura puissa ja mitä minä teen. Istun s**tana jonkun p**keleen pc:n ääressä, kun oikeesti olis niin mukava olla ulkona ottamassa kuvia. Olis edes krapula.
Tuu joskus Turussa käymään niin tuokin järjestyy. Mua ei kyl vituta, enkä oo ees töissä nyt. Mut parin tunnin päästä olen ja sit saattaapi vituttaa jos en saa yhtä paikkaa johon kävin jo haastatteluissa...
Täytyy pistää korvan taa.... Onnea vaan, toivottavasti saat duunia... Että pääset työpaikalle potemaan vitutusta ,)
En saanut tota paikkaa tällä kerralla, mutta hyvä kaveri sai. Joten ei vituta oikeestaan yhtään Ja siis töissä oon, firman sisäinen haku oli kyseessä.
Koska eilen oli maanatai ja huomenna keskiviikko (joka ei kuitenkaan ole keskellä viikkoa, vaikka onkin, ja joka jaksaa hämmästyttää 7. tytärtäni) Siksi. Heli siksi ;D
No, koska on kerran huomenna keskiviikko niin siitä ylihuomenna on jo perjantai. Ei tää tiistai sitten voikaan olla niin paha. Kiitos Raimo opastuksesta ja olon huojennuksesta ;-)!
Ole hyvä, ilo oli kokonaan minun puolellani. Ja kai teidät miksi ei aina voi olla perjantai??? Johtuen länsimaisen yhteiskunnan lineaarisesta ajankäytöstä. Tiedä sitten onko totta.
Juuri tänään ottaa kaaliin olla töissä. Ulkona paistaa aurinko, ja siellä on vielä melko tyyntäkin - lämpötila on jossain 15 ja 20 välillä ja täällä sitä istutaan sisällä ja jutellaan äkäisten ihmisten kanssa ja murehditaan sitä, ettei kolleegat ota vastuuta omista työtehtävistään. Höö. Enkä löydä pomoa mistään, pitäisi saada toukokuun viimeinen viikko vapaaksi että pääsisi käymään Suomessa.
et lähde Teemu siis vallottaa maailmaa ? Mua vituttaa nyt olla "töissä". Vaikka kotona oonki ni mainostoimistolle muokkaan 150 kuvaa jotka tossa ke-to otin. Sisällä pimeässä, sekavalossa otettuja, iso 800 f.28 1/30 = kivaa pientä laittoa vaatii et saa jotain järkevää näistä aikaan.