Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Postaa tänne kun vituttaa olla töissä.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 24 Syyskuu 2005.

1. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Olkoon kameran tai filmin iso-luku rajoittava tekijä.

Aika kauas on ihmisen evoluutio tullut suosta ja kuokasta.

2. vn

vn

1 464
    0
    0
    Saako olla värikohinaa, kelpaako suttuzoomin kuvanlaatu?
    Voihan sen noinkin ilmaista.

Vesku

3. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Saa. Kelpaa. Itse toivoisin myös vinjetointia.

4. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Nyt kyllä Fiduttaa ja tosi rankasti olla töissä.... Ois miljoona muuta asiaa mitä pitäis hoitaa ja työt ei hjuvita pätkän vertaa..... Stana!

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Hemmetti sentään, on niin kyllästynyt olo duunissa. Pitäis päästä kuvaamaan. Tulis kunnon lumimyrsky. Kiirettä olis duunissakin, mutta ei nyt iske.
    Kotona on sitten odottamassa sairastupa, vaimo ja nuorempi tytöistä sairaana.

6. vituttaa jo etukäteen. Loma loppuu ja huomenna pitäis raahautua taas työpaikalle.

7. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Nyt vituttaa vielä enemmän, eräs koodari kertoi lähtevänsä kahden viikon Floridan reissulle, itsellä on ehkä mahdollisuus viikon pituiseen palkattomaan lomaan maaliskuussa. Ellei sitä ennen voiteta lotossa ;)

8. Ei muuten vituta sitten pätkääkään eikä varsinkaan yhtään mikään...Sorry Nyt kulkee. Töissä ja vapaa-ajalla

9. Älä välitä, paskaa se on täällä koodareidenkin siiven päässä noin yleisestiottaenkuitenkin. Tukholman risteilyä jos oman naisen kanssa pukkaa niin sitäkin jaksaa odotella viikkokausia näin pimeän aikaan. GF on taas harvinaisen pirteällä päällä, joskohan minunkin pitäsi tuota lääkitystä justeerata...

10. Vedät arvalla lääkityksen, ja hankit hyvää seuraa niin siinä se on. Helppoa kuin heinänteko

11. Hyvä seura voittaa aina hyvän lääkityksen. Kokemusta on ja tiedän ettei kaamosmasennukseen parempaa lääkettä ole olemassakaan.

12. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Wau, kuulostaa vallan hyvältä :). Pakko sanoa, että itellä on nykyään vähän sama juttu. Joo-o. Tosin kyllä mua joskus vapaa-ajalla riepoo.

13. Ei vituta! Mä oon lomalla ;D

14. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Niin mäkin ;-).

15. motris

motris Well-Known Member

4 892
    767
    113
    Kyllä sitä vielä naureskellaan.

Maanantaina takas töihin. Mun tuurilla alkaa varmaan heti maanantaiaamusta aurinko kivasti paistelemaan pilvien lomasta. Sellaisia kumuluspilviä. Välillä satelee hentoista pakkaslunta. Ikkunasta voipi sitten katsella ja haaveilla, että kun olisi jo tällä viikolla ollut samanlaisia päiviä. Onneksi kesälomaan on enää liian pitkä aika.

16. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Oikeestaan nyt ei vituta taas ollenkaan, enää 1,5h niin firma tarjoaa uudenvuoden kunniaksi kuplivaa juomaa. Maaliskuun 12 sitten viikon loma kanarialla.

17. Nyt vituttaa. Kts. "juovuskissa" -ketju.

18. Ollapa kotona peiton alla nukkumassa....

19. Älä muuta sano. Väsyttää kun ei viikonloppuna saanut nukuttua tarpeeksi, ja kahdeksasta asti on pitänyt istua täällä juttelemassa kyrpiintyneiden optikkojen kanssa. Ottaa kaaliin myös nuo norjalaiset optikot jotka eivät osaa tilata oikein netin kautta, vaan ne tilaukset tulee meille takaisin ja sitten ne joutuu näppäilemään systeemiin itse. Niin, ja sitten ottaa kaaliin myös ne tilaukset, joissa ei lue asiakasnumeroa, vaan sen saa hakea rekisteristä.

Kahdeltatoista kuitenkin on tauko, täällä on sali ja menen sinne pumppaamaan Eric Prydzin Call on me:n tahtiin, eiköhän sitten vähän tule rauhallisemmaksi. ;D

20. Anonymous

Anonymous Guest

Siihen biisiin on tehty kerrassaan hieno video ;).